Bassängträning

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200204
 
   
GRATTIS 
 
Ansgar & Anselm
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
God morgon
jag är vaken först tror
jag, och klockan är 0730 det
kallar jag sovmorgon, Linus och
Camilla är vakna. Jag tar ner Linus
Camilla kommer också ner, skall just
sätta på kaffet då går strömmen. Allt i
hela huset. Inget Kaffe eller te. Vi
överlever nog
 
Då skall jag fara iväg till  Älvsjö . Det blir dyrt att
stå där varje vecka men det får jag ta.In och
byta om och sen dusch och så i bassängen,
varmt skönt och bara släppa allt. Det
blir ett 30 minuters pass och massa
övningar. Jag kommer att klara
dom.
 
Känner att
det är ont i ryggen och
höften, det var inte det som skulle
bli. Jag vill inte bli en pensionär med massa
krämpor. Hoppas det ger sig, dock inte i dag känner jag.
Fasen det gör ont. Nå väl klar och då skall man dusch igen och
sen torka sig, trångt och stressigt. Tar det sen känner jag. Det är bara 
att ta Bee.2 hem.
 
Pratar med Pia, hon kommer över. Vi skall till Camilla sen. Med nu först 
kommer Linus till mig. Mamma och Pappa skall till tråkiga
affärer, som Linus säger. Och att det är så mycket
oljud runt om, för jobbigt för mitt huvud
säger Linus. Det är okej att
du kommer till mig.
Söt du är.
 
Så är
vi då hemma
hos mig ett tag. Vi
snackar och jag känner
mig glad samtidigt som jag är
super ledsen. Vi drar ner runt 16 till
Camilla, dom är hemma och det är bara att
sätta sig och fika, Nu skall vi njuta en stund så
vi kan få och snacka lite, Camilla måste snacka av
sig hon har det så tufft. Alla dessa dagar hon går
med ångest. Det är inte snällt.
 
 
Camilla hade lite nagel vårt på mig och Pia. Hon är duktig på
det. Det är super skönt också. Vi blev så fina om händerna.
Jag får sätta upp en bild på mina naglar i morgon.
Klockan 19.30 lämnar vi Karlssons och
jag kör Pia till gubbens parkering.
Så är det kram och vi
ses och hörs.
 
Jag parkerar
Bee på sin plats tar mina
saker och går hem. Här skall jag
nu bara varva ner för jag skall få Healing
i kväll. Jag fixa och donar klar och nu skal jag
relaxa innan 20.00 Spännande. Ligger lungt i 15 minuter.
Allt gick bra men 15 minuter in i healingen kommer massa tankar
om barnen i Ärla och hur jag saknar dom. Men sen kommer mer tankar
och ännu fler om Linus och jag var tvungen att bryta men healing.
 
Detta är inte så bra tycker jag då men nu kan man rensa
huvudet och göra natt. Det blir en bättre dag i morgon.
Helt stört jobbigt min kväll blev. Massa tårar och
sen huvudvärk. Jag skall överleva min
sorg och bli stål farmor/mormor.
Så lätt förgås jag inte.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0