Bra innehåll av min dag.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200227
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har
min man åkt
och jag är på G med
frukost och en stunds njutning
av min start på denna dag. Det skall
intas i lugnt tempo så man själv hinner
med. Läsa nyheter också.
 
Då skall jag ta mig till Tullinge och mitt yoga pass.
Det skall bli skönt och jag känner att man längtar
dit för att få lite extra skön stämning. Det är
kroppen som behöver harmoni, hjärnan,
kroppen, själen blir ett och hittar
lugn och skön stämning.
Andas in för att börja
... andas ut.
tack för
det.
 
Då skall
jag vidare till
Camilla, det skall bli
liteförmiddagsfika. Te till mig
och kaffe till Camilla, Frukt till Linus.
Så är det klart med detta lilla fikandet, vi
tar oss in till vardagsrummet och kollar på någon
vansinnig kille som slår sönder sina telefoner. Set helt
galet ut. Nä på med en fiol istället, Alfons. blir bra.
 
 
Så skall vi fixa lunch och det blir en god köttfärssås med potatis.
Inte alls dum, Camilla har tagit en burk köttfärssås och fyllt
upp den med kryddor, lök, svamp. Det blev så gott.
Sen tar vi en fika på det, vi blir sega men jag
hänger tvätt och Camiila tar ut Linus i
snön.Så är det ju eftermiddag och
jag skall fara hem, Man är
super seg och det är
ju helt galet.
 
Jag 
skall inte
vara så här seg.
Men det har jag nu blivit.
Lite tv och invänta Ashani, vi 
skall handla lite. Konserver, fryst mat
och annat. Det är bara att invänta henne hon
kommer med 16.35 tåget så det blir bra. Jag har min
lista med. Tar lite te och sitter är och lyssnar på musik.
  Då så nu kan jag ta mig ner till Bee och sen hämta Ashani
vid tåget.
 
Vi tar oss till Willys och så skall vi shoppa. Hon ser lite lost ut så
undra vad hon tänker. Det tar lite tid för jag har lite ont i
benet. Det är ju så in åt helvetes jobbigt att gå med
en tandvärk på fel ställe, Nu har det gjort så
här ont länge. Jag blir ju idiot snart.
Vad det värker.
 
Ja nu
är vi klara och
jag kan lugnt säga att
jag är nöjd med inköpet. Det
kanske skulle ha varit mer mat.
Men så blir det ibland, hon köper saker
också så det är ju lika onödiga dom. Men ibland
behöver man onödiga saker. Då kör vi hem, det är rätt
skönt att komma hem också :) Packa upp varor, stoppa in
dom och så är vi klara.
 
 
Ashani har mat med sig som hennes pappa gjort så hon
äter det. Jag smakar lite och det är så gott, men
starkt.. Jag fixar pomes och kyckling
med bea sås, varm sås. Nu  är
ju jag lite trött på bea sås
men det får gå. Då 
är min mat klar
och jag kan
äta.
 
 
Nu
kan man
fixa för kvällen, titta
på tv och njuta av en skön stund.
Klockan 20,00 har jag healing så då skall man
njuta i 30 minuter. Så skönt det är. Så allt klart och nu
är man som ny. Då kan jag verkligen göra kväll. Njuter av
detta en stund här så ses vi i morgon.
 
Tack för i dag
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0