En sån bra dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
  
 
200226
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
jag ta tag i denna 
dag, som vanligt är det
morgon rutiner först. Musik,
ljus och bra stämning. Allt på sin
plats. Jag har även fått i mig den viktiga
frukosten så nu är jag på G.
 
Skall nu ta mig återigen ner till Brinken.
Det är ju där jag hänger och hoppas 
på en bra dag med mitt barnbarn,
Hela min kropp vibrerar av
oro, panik, ångest och
sorg.
 
Nu lägger
jag det åtsidan,
man får tränga bort
det ordentligt. Men det går.
Min krigare skall inte se det och
inte känna det. Så nu är jag på G för
denna dag.
 
 
 Tar mig ner till Camilla, skall hänga med dom i dag.
Min dotter är helt slut, hon har inte sovit i 
natt så hon skall få vila lite, jag kan
ta hand om Linus. Så efter
vårt fika så bad jag
min dotter att
vila lite.
 
Lunch på Brinken.
 
Vi
häcka
i soffan. Då
kom Pia in, kul och
jag fixa kaffe och en halv
semla till oss var. Linus ville
ha melon. Så var det dags för den
långa vilan för Linus och Camilla. Jag
och Pia titta på något bakprogram, lite segt 
men det går bra. Jag bestämmer mig för att åka
och handla lite på ICA i centrum.
 
Go fika på Brinken
 
Pia åker hem till Haninge och jag far till Tumba.
Tack för i dag Camilla. Det vare trevligt att 
vara hos dig. Nu ses vi  i morgon,
Puss och kram till mina 
fina på Brinken
??
Nu har
jag handlat
så jag skall ta mig
hem med min kasse och
se vad som händer hemma.
Det är tyst och det verkar tomt,
men det är det inte Ashani är hemma.
Jag packar in i skåpen. Då kan jag inta
en position vid datorn, måste göra
vissa saker.
 
Min man är hemma och det är alltid lika trevligt.
I dag känner jag att det var super kul
att han kom hem. Jag fick ett brev 
från ett av mina barnbarn. Det
är Joline som skickade en
present. Titta vad fin
dessa två saker
är, ugglan är
super
fin.
 
 
Då är
middagen klar
och jag skall äta, det
är jag, Ashani och Juhani som
skall äta. Två mat- lådor skall jag också
göra. Så klart, hänga i soffan ett tag så jag
slipper vara stressad när jag skall lägga mig. Då så
jag gör kväll.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0