Fika är det bästa jag vet.

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 6,  dag 34 på året
 
 
200203
 
 
GRATTIS 
 
Disa & hjördis
 
 
DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
jag köra på med
en ny vecka och med ny
utmaningar. Jag skall ju börja med
bassängträning och medicinsk yoga. Det
kommer att vara skit kul, jag hoppas att det är
till hjälp för mig. Men nu skall jag inte rusa i väg med
saker i för väg, Jag börjar med ruta två då ett är klar.
Så frukost.
 
Ljus är tända och musik är på, andningsövningen
är klar och energin rinner till. Då kan man
starta dagen snart då. Skall bara
äta lite. Njuta och bara få
återhämtning.
 
Nu skall
jag fixa mig för att
bege mig till Skogås, till ACP.
Mot Skogås. Skall bli skit kul. Det tar
35 minuter, det är kö på E4:an mot Årstatunneln,
alltid kö här på förmiddagen. Men nu är jag framme.
Så en frukost med ACP.
 
Fin frukost     och       utsikt från köket. Sol så skönt.
 
Det är fler som ropar på mig i dag. Så det är dags att
röra på mig, det blir en lunch i Tumba centrum
med Pia. Då är det full fart i gen , vi fikar
på Sparks så klart. Det var trevligt
så nu är det dags för ett samtal
med min psykolog. Detär alltid tufft.
 
 
Min mobil
ringer det är Linus
som vill att jag skall sova 
över på Brinken. Så det gör jag,
skall bara hämta badkläderna. Har
ju bassängträning i morgon. Då skall man
köra till Brinken då. Det blir middag där. Så gott
så trevligt.
 
Under kvällen snackar vi och tittar på TV, lite natur program.
Det är så intressant. Man får följa med när nattdjur
på sinar jakt tid. Ibland lyckas dom bra och
andra gånger går det inte så bra.
Till slut behöver jag gå
och sova.
 
Då så slutar jag här.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0