Fredag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
  
 
200131
 
 
GRATTIS 
 
Ivar & Joar
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är
det åter fredag och
det är inför helgen. Det känns lite
spännande och jag hoppas att det är en bra helg
jag har framför mig. Min fredag skall jag börja med att tända
ljus och sen inta min frukost, jo musik har jag på för att komma till ro.
 
Njuter och känner mig super taggad för dagen. Min son ringer
facetime från Ankara, det var kul, kan känna att det
är skönt att vara i kontakt med dom så jag
vet att allt är bra, väldigt bra.
Man kan liksom känna
sig lugn då.
 
Nu är
det lite läsa nyheter
och så skall jag starta dagen.
På återseende om ett tag. Det är väl bara
att köra på då. Nu ringer Juhani igen, är han uttråkad?
Ja det kan inte vara lätt att vänta på sin älskling. Men hon kommer
snart. Ja ha vad har du gjort då? Knallat runt i Istanbul? För det är där dom är.
 
Ja det är lite läskigt med trafiken, för alla tycks köra som idioter.
Typ jag först även om någon är på väg dit han skall. Ja
håll dig på trottoaren då. Inga väg övergångar.
Men jag ringer sen jag måste plocka lite.
Det är lite skitigt här och där.
Jag har inte kunnat 
fixa det, 
 
Ny op. rygg skall 
man nog ta det lite lugnt
eller? Nu skall jag plocka lite bara.
Jag skall också fixa lite lunch, Camilla och Thomas
skall till NKS i dag med Linus. Något med stöd till benet. Så
dom kommer jag träffa lite senare på eftermiddagen. Nu skall jag 
handla och hämta med. till Linus. 
 
 
Så en fika på Brinken, jag skall vara med Linus när dom skall handla
tills i morgon. Kalas med stort K. Nu skall vi alltså se vad Linus
vill göra, lite slappa på soffan. Det kan vara något, skall
vi titta på någon som spelar Fortnight? Ja det
kan vi, om dom är lika bra som dig.
Titta Linus nu kommer
dom tillbaka.
 
Oj vad
dom har handlat,
det är ju inte klokt. Alldeles
för mycket. Men hinner inte stanna,
behöver lite mat så vi ses i morgon. Åker
hem. Det är nu bara att göra kväll jag är så trött.
Mitt mentala ork är så slut. Beslutar mig för att titta på Talang.
 
Det är skoj och jag känner att jag överlever detta. Jag pratar med
Pia i luren , hon har haft en härlig stund med Barnbarnen.
Hon skall sova nu och det skall jag också.
Tackar för att just du kommer
och läser, skoj.
Tack.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0