Kalas igen

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200211
 
 
GRATTIS 
 
Yngve & Inge
 
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
en morgon med
smärta och skit jobbigt överhuvudtaget.
Med en dålig sömn och lite konstiga drömmar.
Ja en natt som är jobbig. Nu skall jag åter få balansen
och hela konscptet. Dagen som känns bra och man får
återhämtning. Min frukost skall in tas och så kan man andas
lite och känna sig redo för dagen.
 
 
Njuter en stund och låter allt bara vara. Nu skall man andas lite till.
Då kan jag starta dagen, det blir att gratta Ashani och se till att
hon får en bra kväll. Jag och sonen skall planera en 
liten mysig fest i kväll. Det blir lite så där
"kommer som det blir".
Vi får se hur
det blir.
 
Nu skall jag i
alla fall till Älvsjö och ha
vattengympa. det skall bli skönt,
jag kommer att ha härliga 30 minuter.
Så packa väskan så åker jag, Det går fint
inte så mycket bilar, kommer fram som planerat.
 
Det gick  som en dans på vägen till Älvsjö. Ingen kö,
inga krockar eller polis stop, inga som bromsa
eller var i vägen. Allt flöt bar på. kom till
badet i lagom tid och nu är jag
ombytt och skall börja.
 
Plaskar
på och fixar med
balans och styrka, snacka
om att vatten är tungt. 30 minuter går
fort och så är det slut för i dag. Duschen
belamras med massa damer. Jag tar det lugnt och
inväntar lite spase. Klar för att åka mot Huddinge och banken.
 
Fixar mitt bankärende och nu skall jag fixa klockor och handla örhängen.
Sen skall man mot Willys och handla. mjölk, bröd och ett lyckligt
leende. Till Centrum för att hämta ett REK till mig. Det gör
lite ont i hjärtat för det är min gamla bils papper, 
Den skall säljas och det känns. In på
apoteket hämta värktabletter.
Sen till Sparks en vacker 
tårta till Ashani.
 
Kappahl nästa,
man kan ju inte köpa
ett present kort på HM när hon
jobbar där. Nu skall jag hem, det är ju
fan att man skall ränna i varje affär man kan
tänka sig. Hem och ha det bra och invänta att lilla
superhjälten kommer, vi skall kolla på film och sen skall
han få spela. Vad mamma och pappa skall göra? Jag har
kastat ut dom. Ha ha ha
 
Nej då dom skall på ett möte så dom kan orka lite till. Det är klart att 
jag finns här då, vem annars skall stötta henne och Thomas?
Linus älskar att vara hos mig, det är bra för han kan
vara här många gånger. Nå väl Ashani
är hemma också.... Då skall man
fixa kaffe och te sen så vi
kan ha ett litet kalas
för henne
??
 
Lite kort från kalaset.
Även Juhani och jag var ju
med, vi fasande inte på bild.
 
Ashani
 
 
De goda kaffebrödet.
 
 
Camilla och Thomas                  Linus
 
Då kan
man fixa ordningsig
för kvällen, drt är många saker 
om skall till. Min natt kompis skall göras i
ordning.
 
Så fint av dig att titta in.
Tack.
 
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0