Läkarbesök

 
 SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 8, dag 45 på året
 
 
 
200217
 
 
 
GRATTIS 
 
Alexsandra & Sandra
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Är du
vaken tidigt på
morgonen? Jag är ju det,
ibland kan jag sova till 07.30 om
jag har tur. Men det är sällan, för det mesta
är jag uppe runt 04.30 - 05.30 så i dag är jag ju uppe
tidigt. jag skall inta min frukost och sen skall jag bara njuta av
morgonen, är det det som kallas "morgonen har guld i mun"?
 
Då så frukosten skall in tas och njutas av, jag har en skön och 
bra morgon. Lugnt och skönt, har andats och fyllt mina
lungor med ny frisk luft. Hoppas det skall bli
bra för min dag i dag. Jag har  en dag
med psykologen och läkaren, det
blir ju bra till slut eller??
Nu skall jag till 
VC
 
 
En tuff
timme med så
många känslor att jag inte
räcker till, jag fick ut mig så mycket
så det vara inte sant. Vilken storm för min skalle
och hjärta. Skall jobba med många bitar och vet i fan hur jag
skall fördela dessa bitar. Jag får börja med en sak i taget och så skall
jag köra med mycket återhämtning, där mina barnbarn är en viktig del.
 
Ja jag skall nog hitta en väg ur denna skit också, jag har haft skit förut
att rota runt och ta bort. Jag hoppas bara att det inte stör allt
annat som är runt mig just nu. Men nu skall jag inte
gräva ner mig i detta jag har massa att göra
i dag, nu till apoteket. Nä hä finns
inte min medicin, Beställ den
då så hämtar jag den
i morgon.
 
Hem,
Pia kommer.
Vi skall lunch och det
blir hos mig. Jag kommer också
att ha Linus, han skall komma en stund, han
vill vara med mormor eller han vill kolla in lite spel på datorn.
Hos mormor får man det meste. Blir kul att ha honom hemma hos mig.
Nu så skall jag och Pia snacka skit och jag skall hjälpa Linus med lite av varje,
lite skratt blir det. Linus sitter och garvar åt tråkiga skämt på datorn.
 
Nu är klockan rätt mycket. Jag frågar om vi skall hem till mamma, han frågar
då om mamma saknar honom. Vi ringer och kollar säger jag. Sen
frågade jag om jag saknar dig i morgon kommer du då till
mig? Ja mormor det gör ja, du är min bästa vän.
Jag dör, vilken kille. min krigare. Mamma
svara i luren och Linus frågar,
saknar du mig mamma?
Ja alltid när du inte
är med mig.
 
Då kommer
jag hem nu säger
han och mamma blir så glad.
Pia åker till sig och jag far ner till
Brinken. Det känns bra vi tar en kaffe och
sen njuter vi av lite skit snack och så får jag ett samtal
att min man kommer hem. Han skall gå på begravning i morgon,
det är Peppes begravning. Men oj det är ju hur galet som helst. Men 
jag säger att jag kommer snart så han får vila på soffan en stund.
 
Jag lämnar Karlssons resistent och åker till mitt resistent. Där hittar
jag min man på soffan och lite slappt så att säga. Jag skall fixa
i ordning middag till skitungarna som bor här och jag bör väl
äta lite.Det blir något blandat som ser gott ut, missa att
ta bild, nästa gång. Nu är min tid klar för i dag så
jag skall se nyheter på tv och sen skall jag
allt sova. Dagen slutar nu.
 
Tack för i dag och hoppas vi
ses igen i morgon.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0