Mysig dag med Karlssons

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200219
 
 
 
GRATTIS 
 
Gabriella & Ella
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Upp och
hoppa det är
morgon nu och jag
känner mig så till freds med
denna morgon. Jag kan ändå inget
göra mot smärtan och allt annat. Det betyder
att jag skall bara starta denna dag med  bästa tålamodet
Kan ju alltid ta hjälp av min fina käpp. Den är så bra så det blir
det bästa.
 
 
 
Frukosten är intagen, morgonstöket är klart och nu är jag på G
till min dotter. Vi skall hänga lite, det är ju inget ovanligt.
Hon har ju bara mig och sin man, några få som
ringer ibland och några lite oftare. Men så
kan det ju bli när det blir svåra stunder.
 Men jag viker inte från min dotters
sida, skulle aldrig falla mig in
Inga av mina barn har
varit ensamma i
jobbiga stunder.
 
 
 
 
Så inte
 
hon heller, Sen
kan det vara så att mor
och dotter hittar varan mer än
vad dotter och en pappa gör om man inte
heter Tindra och Joline förstås . Men så kan det
också vara. Ja jag är nu med min dotter, Linus har lite feber
och hon skall ju rapportera allt till NKS, Så även nu. Dom vill då ha ett
blodprov på han så vi åker väl in då.
 
 
 
Snacka om att detta sjukhus är stort. Men Camilla hittar överallt lätt som
en plätt. Ny fin provtagning har dom, med fin inredning och mondäna 
saker. Det går fort dom vill ju bara ha ett stick i fingret och 
7 droppar i två rör. Klart och så kan vi åka hem.
Det går fort och det blir en lunch på
 
Brinken, sen lite softpotatis
på soffan. M ed lite
go fika
 
 
 
Middag med Pia det blir hos mig och Juhani fixar maten.
Det är inte illa men han skall ju då vara lite mer alert
med en mat gäst. Det tar tid när min son lagar
mat men det är så gott. Pia var nöjd och
det var jag också. Juhani åker till
Älvsjö för att hämta Ashani.
 
Pia och jag
snackar lite, vi tittar
på Farmen sen tackar hon
för sig och åker hem. Jag skall fixa
med mitt kvälls bestyr efter jag fixa med disken.
Så skall jag kolla tv:n och så ha en skön kväll. Det är 
lite tomt hemma utan min man , men man
överlever.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0