Norrtälje Igen

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200207
 
 
GRATTIS 
 
Rickard & Dick
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har
jag en fin stund
på morgonen och njuter
av den ett tag. Frukost och tänt
ljus med relaxmusik, bästa starten på
dagen. Kan sitta och njuta ett tag, det känns bra.
Nu kan jag fortsätta morgonen , min taxi kommer 8,10
Då bär det av till Norrtälje.
 
 
Men vad sen den är, bilen alltså. Jag väntar och väntar. Ringer färdtjänst och
får då reda på att jag skall prata med en annan avdelning resegaranti.
Det blir ett bra samtal för tjejen kunde se vart bilen är. Den
 kommer nu sa hon, och se där nu kommer den. Jag
är försenad och det är jätte stressande för mig.
Och vilken färd, jag var rädd hela vägen
Som jag nämnde var jag sen.
Kom 20 minuter sent.
 
Nu skall
jag i alla fall få
reda på min status, har
maskinen gjort sitt jobb och
blåst mer när jag får andnings stopp.
Ja den fungerar så bra.Mina resultat ser super
bra ut, alla siffror är såbar att sjuksköterskan är nöjd.
Så skall det låta, Nu får jag reda på att jag behöver lämna in en ny
inspelning. Denna gång skall jag också få ha  den över natten, men tåtar från 
en banspelare och min apparat.
 
 
 
Då skall jag bara ta en tr så jag inte blir kall, beställer min sjukresa och
då kommer den om 30 minuter, passar bra för jag kan ju då i
lugnn och ro dricka mitt te.Ja sen kommer min bil
och hämtar mig det blir två stopp innan
jag är hemma, alltså två timmar i
bilen.... Men oj inte kul, jag
som är så trött i dag.
 
Men nu
är jag hemma och
det var en lång tur i dag,
hoppas på en bättre resa nästa vända,
in med sakerna och så på toa, kissnödig Hugo.
Nu skall jag till Gladö och snacka med Eva ett tag. Det
kommer bli kul. Dom bygger om, rörigt är det, men det blir bra.
Så skall jag ta Camilla till Dr: Olsson. Vi tar en djupt ande tag sen går vi in.
Så kul att vi ses igen, det blir ju lite nostalgi haft henna i 32 år, Helat
magiskt, vilken fin människa hon är.
 
Camilla blir upp kollas ock det verka som om hon fungera som hon
skall. Det är ju bra, lite mediciner och så skall hon få. Det blev
en trevlig tid hos en läkare som är super. Då skall jag
hem med Camilla men hon vill att jag skall hämta
broder med tillbehör, ha ha skojigt. Nu skall
dom till Brinken. Får grannen med till
Solbo. OK släpper han vid Solbo.
Nu skall jag hem.
 
Vi skall
till Rickard, han blir 37
så hurra hurra. Det blir en lång
dag för Jack han är trött, men kramar och
pussar får jag av han, Vi fikar och han fick en
Harry Boy, hoppas det går bra för han i morgon.
Vid åtta rycket åkte vi hem, Det är ju massa saker jag
skall göra innan jag kan lägga mig, mediciner, fixa maskinen
och sen koka vatten.
 
Så nu är allt klart och jag skall sova.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0