slit och släp

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200205
 
 
GRATTIS 
 
      Agata & Agda
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vilken jävla
narr det har varit, jag
har träffat flickorna, vaknat
fyra gånger i panik. Linus har varit
med i drömmen och ropat efter mig. Jag
har letat efter han och jag hitta han till slut.Sen
sov jag lugnt mellan 03.15 till 05.35, då gick jag upp.
Nu sitter jag är och försöker få ihop min morgon.
 
Frukosten kommer först och den skall jag
inta nu mes ljus och skön musik. Njuter
till 100 procent. Gör andningsövningar
och fortsätter med frukosten.
Njuter extra mycket.
Skönt, tyst,
lugnt
 
Då skall
jag ner i tvättstugan,
det är min tvätt bara, och
Juhanis arbetskläder. Jag börjar
klockan sju så nu får du vänta ett tag.
Skall ner nu. Då har jag också hängt allt
så jag kan vänta lite längre nu för att  få det
torrt, så bra. Hinner då att fixa här hemma.
 
 
Lunch lite äggröra med bacon i, det blir gott eller hur?
Så är nu klockan 10.45 skall plocka upp tvätten.
Det är mycket som är torrt det är bra. Men
vist finns det lite som är blött också .
Men jag är klar i alla fall.
Eftermiddan skall
intas.
 
 
Just ja
jag sa i går
att du skulle få se
mina naglar efter Camilla
varit där och  Så då får jag visa
mina fina naglas.
 
 
Tur att jag inte är på jobbet, då skulle det bli andra bullar.
Man har inte nagellack inom vården. Det vet väl alla
hoppas jag. Då så min dag skall fortsätta och
det kan ju komma mer kost, Man vet
aldrig
 
 
Ner till
Tumba måste till
apoteket, Här kan man
inte sitta. Handla lite, så skall
jag ner till Willys. Springer på Thomas
och Linus. Vi handla och sen köpte Thomas
mat till Linus. Sen tar vi oss hem till mig, här ska
Thomas låna ett bord och han hoppas få in det i bile.
Linus vill stanna kvar så det går bra, vi kan sitta och kolla
lite TV.
 
 
Vi skall invänta Ari för vi skall ner nu på en fika då. Om det nu
blir så. Jag skall ta lite te nu så blir allt lugnt igen. Inge
stress, jag bara sitter och tittar på Pokémon.
Ari är klar med sitt och då kan vi åka.
en kaffe och jag tar te lite
snack , och så åker
vi hem.
 
Då skall
jag förbereda mig
inför kvällen. Det blir en stunds
tittande på tv. Pia ringer hon har jobbat
klart. Vi snacka lite skit och så skall hon också
förbereda sig för kvällen/natten. Puss och kram vi
hörs i morgon. Sen vet jag inte vad som hände sover 
jag, ja troligen.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0