Super hjältars kalas

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200201
 
 
GRATTIS 
 
Max & Maxmilian
 
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag är
vaken före tuppen
och jag är inte ett fan av det.
Jag vill sova längre då jag blir så
trött av att vara vaken länge på kvällen.
Men nu är jag uppe så jag startar med
frukost då så känns ju det bra.
 
Ljus tända och musiken är på så då kan jag njuta 
av min sköna morgon klockan  04.30.  
Medans jag njuter av frukosten 
går tankarna runt och
 jag  har en stuns .
återhämtning
 
Lunch
kommer upp
och vad skall jag ha då.
Kanske vi tar en date gubben.
Så kom nu så går vi. Vi skall ta en lunch
på pizzerian. Det blir super eller hur, en sallad
passar bra, det är gott också. Ner och in på Pizzerian,
tomt var det här. Nu kommer det några gubbar som
beställer lunch och öl.
 
 
Vi sitter där ett tag och njuter av maten, jag skall ju vidare
till centrum och gubben skall spela på hästar. Nu skall
jag åka så tack för daten gubben så kommer
du till Brinken sen. Super. Jag skall 
plocka Pilla och Ebba så
parkerar på parkeringshuset,
 
Då så mot 
Brinken och ett
barnkalas. Spännande att
se vilka som är där eller kommer.
Jag hoppas på att Ärla flickorna kommer.
Skulle vara så kul. Men man vet aldrig jag kan ju bli
glatt överraskad.
 
Här kommer kort.
 
 
Anneli var här    Robert och Linus så klart
 
Camilla var på plats lika så Pernilla
 
Självklart fans Linus där Jag var där som jag sa tidigare Camilla också.
 
 
Daniel leker lite med Astrid.
 
Camillas kompis och hennes barn, Jerry kom vilket gjorde mig glad.
 
Magiska tårtan, Några av barnen.
 
Linus skall blåsa ljus.
 
Pernilla & jag
Här är Camilla, Ebba och Pernilla,
 
Då har jag släppt av Pernilla och fina Ebba. Det är så kul
att vi har fått en bra kontakt igen,  Jag älskar denna
människa. Hon är so fin och omtänksam. En
bra vän, en hjälpsam tjej med hjärtat
på rätta stället. Fantastisk 
människa.
 
Vi ses
hej då. Då skall
jag handla lite för det fattas
lite i kylen. Det är ju skit trist att gå och
handla själv men det går fortast. Jag skall
se till att ha kärran i bilen är ett måste. Att bära är
inget för mig jag är slut i ryggen och händer, Denna
satans värk som tar över min sömn helt galet.
 
Kommer hem och fixar middag, inför mello och så är
det bara att göra kväll. Mello time klockan 20.00.
Ja jag skall se det, det är ju bra musik
förhoppnings vis. Men vad händer?
Jag tror jag somna.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0