Är på Brinken

 
   SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200225
 
 
GRATTIS 
 
Sigvard & Sivert
 
Fettisdagen
 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
en ny morgon och
jag kan bara säga att den
är välkommen och att jag skall
  ta hand om denna dag. Det är också
fettisdagen i dag så man får äta semlor i dag.
Det kommer jag att göra och det känns underbart.
 
Nu är det i alla fall inte dags för någon semla nej jag
startar med en frukost. Njuter av lite musik och
tänt ljus. Det blir en stunds njutning av
denna frukost och musik. Jag 
kommer tillbaka och det 
dröjer inte så länge,
håll ut.
 
skall jag 
ta ta g i min dag.
Jag har så pass ont i 
mitt ben så bamsegympa blir
det inte, och mitt möte med Ingela blir
inställt, Bättre planering av mig måste det 
bli. Jaha då blir det Brinken resten av dagen då.
 
Mot Brinken kör jag så kan man fika med dottern, det blir kul.
Jag skall bara fixa lite och sen skall jag i väg till Brinken. 
Så då är man klar ner till Bee och så i väg på
äventyr men Camilla och Linus. Det 
kanske kan bli något äventyr i
alla fall. Hej nu är jag 
här, vad vill du
göra killen?
 
Linus
svarar att
i dag är han så
trött och har absolut
inte ork att göra något, vi får
hänga i soffan. Det är okej killen 
vi tar en dag i soffan, vi kan pröva att
gå ut i morgon. Så lite film och sen
kommer lunchen.
 
Mormor fixa en Happy meal till Linus. Vad 
tycker du om det killen? Två tummar
upp, det blir ju super. Han äter
och har en stunds njutning.
Jag och dottern äter 
tonfisksallad
så gott,
 
Dagen
flyter på och
eftermiddagen går
också. Linus har sovit middag
också, det är bra för han har då mer
styrka att lägga på eftermiddagen. Det är
bara att fortsätta hänga i soffan. Middag står
för dörren, men det blir en sväng till ALBY först.
Camilla och Thomas har ett möte.
 
Jag fixar maten och Linus väntar med spänning. Hur kommer
detta smaka, gör hon samma som pappa? Eller är det 
helt annat? Mormors mat var god och jag känner 
att jag inte behöver oroa mig, säger Linus.
Fina killen jag hoppas du verkligen
gillar maten.
 
kommer då
föräldrarna hem och
jag tar en te medans dom
skall äta. Jag skall nu tänka på
hem färd. Det är ju så mörkt fortfarande
så jag tycker det är jobbigt att köra när det är
mörk. På hemvägen prata jag med Pia, om dagen
och lite annat. Sen ramlar min son in och dom skall ära
och dom skall ta hand om sig själva, jag skall sova, så jag fixar 
mina saker och lägger mig.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0