Fack möte

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 200213
 
 
 
GRATTIS 
 
Agne & Ove
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har
jag en fin
torsdag att ta hand
om och se till att den blir
den bästa torsdagen i dag. Jag
skall börja med ruta ett: duscha och klä
på mig. Nu kommer ruta två: frukost med
relaxmusik och ljus som är tänt. njuta en stund
så jag återkommer snart.
 
 
Då skall jag i väg. det är bara att gå ner och skrapa rutor och sen köra till
Tullinge. Nu skall jag ha yoga i en timme och verkligen hämta
återhämtning. Så av checkad och in i salen,  mattor
på golvet och relaxa. Nu skall vi börja, upp och
sitt bena skräddarställning i vilket på
frestar mitt ben så "inotbeng"
mycket. Men det
går ...hoppas
jag. 
 
 
Min krigare 
 
Klar
då åker jag
till Brinken, har lovat
Camilla att vi skall städa ur
garderoben. Massa saker blir det och
jag kan tycka att det är en hel del. Hon är i
alla fall duktig när hon vill, Ut med massa kläder
som skall kastas. Lite nytt kan komma in och det känns bra.
 
 
 
Mycket blev det i dag hos Camilla. med det blev väl klart i alla fall.
Skall nu på möte, det är årsmöte för kommunal, så det är ju
bara att fara till Huddinge och invänta Pia. Så går vi till
"maxim". Mötet tar nästan 2 timmar. Men det är 
spännande att se och höra vad det gör 
på sektionen och facket för övrigt.
 
Nå väl
det är slut nu så
nu åker vi hem, jag har
telefon kontakt med Pia hela
vägen till mig och till henne.Då skall jag
ta mitt kvälls te och krypa ner, lite nyheter på
tv blir det innan jag somnar.
 
Tack för i dag och på återseende,.
 
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0