Träffa min bror

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
200209
 
 
GRATTIS 
 
Fanny & Franciska
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är
det söndag och
jag skall ta hand om min
söndag så gott det går. Jag startar
med frukosten i dag då jag inte skall någonstans
på morgonen. Jag kan njuta extra länge av morgonen, det är skönt.
Jag har lite planer i eftermiddag med det kommer då. Nu är det en söndags morgon
och jag skall inte stressa.
 
Som jag sa Frukost först. Njuter av musik och mara får återhämtning.
Helt underbart är det. Så åter kommer om en stund.Det skall
planeras ordentligt i dag, Har alltså en sväng till
Södertälje först, Kringlan och lite
shopping 
 
 
Lunch
skall man peta
i sig, men portionen är
alldeles för stor, jag kommer att må
dåligt till slut. Gud vad det är massa mat.
 
 
 
Nu skall vi till min älskade bror. Han skall ge mig
lite råd för detta med penstionen. Drika
kaffe och snacka skit som vanligt.
Det är skit trevligt att vara
här. Älskar min bror.
 
Kaffe på G
 
Min fina bror och mon fina svägerska
Det är bra att bo nära centrum.
 
Då skall
vi in på Biltema,
här skall Ari ha tag i
bromsskivor. Vi kollar på datorn,
här skriver man först reg nr och bromsskivor.
Det kommer upp sex par olika bromsar. Vi kollar alla
och läser passat till, allt utom Caddy. Okej det var ju bra. Ari
blir arg, skiter i det. Tar det på Mekonomen i Eskilstuna. Jag köper en
bensindunk att ha i bilen, en pennvässare och en lampa till Bee.2
 
 
 
Då är jag hemma igen, min man har ju köp ett spel,
så han är väldigt upptagen med stt  spels. Han 
skall laga mat så det blir väl klockan 20.00
 om inte jag pressar han. Jag tänkte
kolla lite TV så jag har 
soffhäng.
 
Det blir
inte mer än så
i dag så tack för att du
titta in.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0