Träffa Pilla

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200215
 
 
GRATTIS 
 
Sigfrid
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Lördag,
och jag kan börja
med min frukost. Det är
inte så illa det. Jag har haft en
sovmorgon, vilket var så skönt och så
gott för nu är jag pigg igen. Hoppas dagen
känner sig liga pigg och glad.
 
Det blir inte så många knop i dag för jag känner
mig lite sänkt. Jag har en längtan inom
mig som gör så ont. men den
måste jag bara släppa
och det är inte
så  lätt. 
 
Frukost
jag måste ta
frukost kan inte sitta 
här och skriv utan frukost.
Jag skall läsa ny heter också
så nu får du vänta på mera om mig
och min dag. Ha tålamod så är jag strax
tillbaka.
 
Jag har precis pratat med Pilla och vi skall nu ta oss till Solna.
Skall hämta en hylla till Camilla och så är det bara att 
köra via Hågelbyleden fram mot E4. Det går
bra och snart är vi klar. Tar fika
med pilla och Stefan.
Så kul vi har en
stund.
 
Ett kort lite snett men det är på Hågelbyleden,
vi kör mot Solna
 
Nu lämnar vi Solna
 
Då skall
vi se, blir det lunch
nu då? Jag vi tar det i Älvsjö
det blir på kolgrillen och det blir kycklingspett,
gott är fet också. Då har vi ätit klart och jag känner att det är
bra och jag är mätt. skall nu ta oss hem då, Tumba centrum också.
Handla där.
 
Lunch i Älvsjö
Här åt vi
 
Tumba centrum in och ut snabbt skall det vara annars
köper man alldeles för mycket. Nu är jag klar, väntar
på att gubben skall bli klar med travet. Så nu
kan vi fara hem. Det skall bli skönt att
bara få slappa lite.
 
Handla i centrum.
 
Då skall
vi fara hem och se
till att ha en bra eftermiddag,
min kyckling skall ju stå i ugnen i 70 minuter
så det är bäst att ta den ock sen är det bara att äta. Det kan
bli bra de. Jag skall åka en sväng ner till Brinken, har medicin till henne.
Jag inväntar Juhani för han vill också ner till Brinken en stund, han jobbar i
morgon så det kan inte bli sent.
 
På Brinken får jag se lite kort från Kolmården där min krigare ha varit.
Han visar hur nära TIGRARNA var när han stod i den där Bussen.
Jag blir så avis. Han har också varit med sälarna och
delfinerna. Dom jobba ju med en ny show
det blir Kolmården sen då. Han har
haft en super dag så det
glädjer mig
väldigt.
  
Så efter
kortvisning 
blir det kramning och
han skall sova nu. Jag skall vänta
tills Camilla kommer ner. Hon vill snacka lite
och ta en på tår, jag fixar mer te. Juhani vill att vi
inväntar Ashani som kommer att komma med tåget sen.
Ja det går ju bra.
 
Till slut kan jag säga tack och hej till Thomas och Camilla.
Juhani kör ner till station och där står hon, Ashani är
ombord då kan vi åka hem. Jag är super seg
och trött jag skall titta på tv:n.. Det
är Så mycket bättre guld korn,
handlar om Lill Lindfors.
Super kan sova
sen.
 
Jag
skall tacka
för i dag och på
återseende.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0