Trött

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200222
 
 
GRATTIS 
 
Pia
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag,
Jag är lite trätt
och seg, var uppe med
helg tuppen. Det är den tuppen
som inte gal 04.00 utan den som gal 06.00.
Ja frukosten som är viktig kommer först innan jag
överhuvud taget tar tag i min dag, det är så segt och jag
är så trött. Men det är ju inte så kul att vara vaken tidig varje
morgon, lite sovmorgon behöver jag.
 
Njuter av lite vacker musik också, du bör prova att sätta på
relaxmusik, ta inte den man skall somna till då är du
super tröt hela dagen. Jag har gjort den blunden.
Man får en skön känsla i kroppen, men
blir relaxad, så skönt, ett mad själen.
Bara njut i fem minuter det
räcker. Dagen blir så
mycket bättre.
 
Sitter med
mannen och helt
plötsligt är jag så trött. Tar
mig till soffan och kollar tv, men jag
somnar. redigt. jag har ingen kontroll. Jag
 vaknar tre timmar senare och inser att jag är seg
som fasen. varför? Jag har väl inte gjort något ovanligt så 
att säga.. Men det är tufft att vara så seg. Nu kommer i alla fall
eftermiddagen och jag har lovat att hämta Juhani, han skall på
grabbkväll. Så för att hinna med så hämtar jag honom.
 
Juhani ombord då åker vi hem, han skall vidare om en och en halv
timme. Då skall han till Hallunda, där han skall träffa jobb
kollegor. Så  lägger mig på soffan och väntar.
Jag skall ju åka igen snart.  Men han
väljer bussen. Då kan jag ligga
kvar och titta på TV. Ari 
handlar  en pizza
som vi delar på.
Gör kväll
nu. 
 
Vi tittar
på en film och så
kommer lite andra program
och då somnar jag om och om igen.
Så seg , så trött. Jag hoppas att detta är en
övergående fas av mediciner som jag fått. Det är
ju bara att acseptera. Det blir sen och jag väljer då att
lägga mig i sängen, 01.30 Kan vara bättre att sova i sängen.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0