Tvätt i dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 7, dag 41 på året
 
 
200210
 
 
GRATTIS
 
Iris
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Välkommen til
en enkel och vanlig dag.
Jag skriver om min dag och vad
som händer i mitt liv. Jag kan inte lova  dig
drama eller världsnyheter, nej denna sida är bara
om mig, mina tankar ock känslor. På gott och på ont.
Jag har en dal  roliga saker i bland men oftast är det vardagssaker
så det är vad jag skriver om.
 
Ja jag skall börja min dag mer att äta frukost det är det som händer
då jag bara skall vara hemma liksom. Då intar jag min frukost
med relaxmusik, och tänt ljus. Det är för att hitta en 
återhämtning de Lux. Det blir super varje
morgon: Så det är ett koncept
jag rekommenderar. Och
jag åter kommer
snart.
 
Jag har
varit och lämnat sonen
på jobbet, han skall ju övningsköra
lite. han hade massor att bära så det är svårt
att ta det på bussen. Han har tvättat arbetskläder. Ja så kan
det gå. Då skall jag planera lunch. Det blir med Pia och hon kommer hit.
Så trevligt att hon kommer till mig. Ja vi skall skvallra arslet av oss, ha ha ha.
 
Vi har en lunch och även en eftermiddag tillsammans.Jag springer i tvättstugan 
med Ashani så det är ju bara att njuta av tiden, Nu skall jag och Ashani
bara ta upp det sista och sen skall jag till Brinken på middag.
Kommer till en trött skit och han är lite vinglig. Han
äter sin middag men blir helt slut. Han somna
19.15 Han sover på den stora
luftmadrassen .
 
Jag snackar
med Camilla lite om vad
som händer i veckan. Dom skall spela
något spel på NKS i morgon. Jag har fått ett
tangentbord av Camilla och Thomas. Mitt krånglar ju
så det blir bra detta.Skall sätta in det i morgon. Nu skall
jag hem och försöka hitta en kväll och se om jag kan få en
bra vattengympa tid i morgon.
 
Jag avslutar nu och tackar för i dag.
På återseende.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0