Ut med kollegor

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200221
 
 
GRATTIS 
 
Hilding
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Oj jag
har sovit hela natten,
det är ju super. Då kan jag
starta min dag som jag så järna vill,
utsövd och så positiv. Jag startar med
frukosten i dag. Lite soft musik och tänt ljus.
Så lugnt och så skönt. Ja, jag kan ta detta i en 
liten stund, Njuta och bara ha det bra.
 
Vardagen knackar på min dörr så nu skall jag ner till tvätten och
försöka få ner allt. Alltså detta är sjukt jag får allt se till att tvätta
en gång i veckan, fan  vad trött jag blir. Men då kommer
min son och han hjälper mig en stund, han skall
jobba sen. Då är all tvätt nere och startade,
tre maskiner och det blir tre till. 
 
Upp ta en
fika och min son skall i
väg han börjar ju 9.00 jag det var
ju kul. Ha en bra dag kille. Jag jag skall
ner igen till tvättstugan så det är bara att fixa.
Tiden går fort och jag funderar blir  det torrt? Så 
mycket i torkrummet, totalt fullt är det.
 
Som jag befarade, massa kläder är blöta och det kommer
vara jobbigt att få dom torra hemma. Juhani har
massa tjock tröjor så dom tar tid att få torra.
Men det skall väl gå hoppas jag. Det
är dags för en lunch och det
blir en paj. Jag får samtal
från Thomas att dom
är på G hem från
NKS.
 
 
Ja då
kan jag vänta
ytterligare 40 minuter
innan ni är hemma, lite trafik
och så. Jag har lovat Mc Donalds till
Linus så det skall man fixa. Då så är min 
man hemma, jag berättar i kort om allt som har
hänt  Det är ständigt en oros känsla som far i skallen 
varje dag. Men nu skall jag ta en te med min dotter och ha
lite tid med henne och familjen.
 
 
 
 
 
 
Det blir ett  hastigt avslut av slut när jag upptäcker att jag är sen, 
jag skall ju till Huddinge och träffa kollegor på Melins. Det
är bara att åka och komma fram fort och smidigt Så
klart det är kö här och där, men kommer
fram till slut. Det blir en kväll med
goe mat och underhållning.
Vi lättar från Melins
21.30
 
Jag kör
hem två kollegor
och plockar Juhani och
Ashani vid Stationen, Tumba.
Nu är man hemma och skall göra sig
klar för sängen.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0