yoga dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
 
200206
 
 
GRATTIS 
 
Dorotea & Doris 
 
 
 
Samernas nationaldag
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har
vi gått upp jag och
mannen. Vi skall nu se om
vi kan få en liten morgon i lugn och
ro. Han fixar sin frukost och sen fixar jag
min. Han äter sin och jag äter min. Han klär
på sina arbetskläder och jag har klätt på mig. Han
åker i väg och jag stannar kvar, hej då älskling ses
i morgon.
 
Jag tänder ljus och sätter på musik, relaxmusik. I dag är det
viktigt att jag kommer ner i harmoni. Jag skall på yoga
i dag. Det är klockan åtta i Tullinge. Det skall
bli så skönt jag bara dör av längtan. Så
nu skall jag komma i stämning.
Återkommer senare så
får du höra om
mitt yoga
pass.
 
 
Medicinsk yoga
fantastiskt. lugnt och 
skönt, allt går i sin takt och
det är så skönt. Andas och känn
avslappningen. Allt försvinner och
man är bara ett med sig själv. Helt
under bart.
 
En super bra instruktör, hon har en lugnn rösta och klar röst, så bra.
Jag är super nöjd och jag kan säga att jag lämna alla mina
tankar och oro utanför, det var så skönt att vara
med och ha ett tomt huvud. Inga tankar
ingen ting. Så skönt. Jag gillar
detta, en timme med
skön yoga.
 
Nu går
jag förbi Kristins och
hämta min jacka. Då så nu skall
jag hem. Bee.2 väntar snällt så nu kan
jag bara dra hem. Ringer Camilla, dom skall
in till läkaren 10 så det är bara att vänta. Jag sätter
mig och njuter av lite skön avslappning på soffan.
 
Andas ut för en stund det blir så bra det, glad nyhet för dagen.
Jag gillar bra nyheter. Så nu kan man vara glad några
dagar. Jag skall till Brinken och få lite te och
kramas med min super krigare. Då, hur
mår familjen då? Efter allt som är,
är det bra. Det låter ju bra.
Så är man nöjd.
 
Andas ut för en stund det blir så bra det, glad nyhet för dagen.
Jag gillar bra nyheter. Så nu kan man vara glad några
dagar. Jag skall till Brinken och få lite te och
kramas med min super krigare. Då, hur
mår du då? Efter allt som är är
det bra. Det låter ju bra.
 
Linus skall
få träffa Polisen i dag,
dom kommer hem till han så han
får titta på Polisbilen och sitta och prata
med dom. Skit kul tycker jag, Jag missar det för
jag skall till Arlanda och möta Juhani och Ashani.
Dom kommer hem i dag.
 
 
Så det är bara att åka dit, vilket är så svårt , så jobbigt,
jag har ju en annan bil i dag så det kan ju vara
lättare att köra när man sitter bättre i stolen
detta är ju med som en soft fåtölj det
går nog bra detta. Dom landa lite
senare än dom skulle, kommer
ut 17.35 men det är okej
 Då får Juhani köra
så vilar jag mitt
ben.
 
 
Vi stannar
i Upplands-Väsby,
dessa människor är hungriga.
Det är bara att ta något litet, kycklingburgare.
Det låter gott, här sitter vi nu och äter. Det är bra med
en paus, men nu skall vi åka lång väg hem. Hoppas det inte är
kö på Essingeleden. Men jag ser att det är många bilar men det flyter
hela tiden, så maffigt.
 
Jag skall fixa in för natten nu
så jag säger hej då.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0