Allt som vanligt ....

 
SUPERFARMOR BLOGG
 Vecka  2, dag 6 på året.
 
 
200106
 
  
GRATTIS 
 
Kasper, Melker &
Balthasar
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag allt ta tag i en helt ny vecka och en helt ny dag.
Det känns lite udda då jag inte har skrivit på ett tag.
Men sådant händer när man blir sjuk. Nu skall
jag lämna denna erfarenheten bakom mig
och hoppas att det blir bättre fram över.
 
Lite bilder från sjukhusvistelsen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen kan jag ju slänga in kort på skatterna i Ärla 
 
 
Ja så är det ju två då som inte vill vara med på bild.
Ja det är inget man kan göra något åt. Jag 
får acceptera detta så klart.
 
Jag fick en fin julklapp av Pillan också,
söta unge.
 
 
 
Hamna på HS gjorde jag med dottern också, när skall det vara bra??
När skall man bara få ta det lugnt? Jag gud vet det har jag hört :)
så det är bara att in se det. Men jag hoppas ingen behöver
gå igenom detta, så sjukt .
 
 
Kan avsluta dagen nu.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0