En dag till

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200108
 
 
GRATTIS 
 
Erland
 
 
DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
man inta frukost med
Linus, det är så fint han är så artig,
talar om hur mycket han älskar dig, hur kul att jag
sovit där, Allt som man som mormor vill höra. Sen då? Vad blir det sen,
vem skall krama mig, vem skall då tala om att han saknar mig? Ja det är jus det som
är frågan, vem skall kliva i hans skor och överta rollen?? Ingen kan öveta rollen som Linus,
INGEN.
 
 
Jag har en dag/ morgon med en stor klump i magen, en sån där som man
inte vill ha, men har ibland. Jag känner mig väldigt maktlös då verken
jag eller någon annan kan göra mirakel. Jag hoppas bara att det
sker ett mirakel. Jag blir så jävla ledsen,  att detta skall få
förekomma. Cancer är inget som någonsin skall
höra i hopp med barn. Inte med någon.
Så vad gör jag en dag som
denna??
 
Jag älskar
mina barnbarn ännu mer
och det gör så jävla ont. Snart är
det för bi och då är det ett stort hål som
gapar tomt. Det är bara så det blir, mitt hjärta brister.
Jag kan lugnt säga att detta är inte vad jag vill ha eller drömmer om.
Detta är mina känslor och det är bara mina. Jag har rättigheter att känna vad jag
käner utan att fråga någon om lov. Jag har mina kännslor och tycker detta är jobbigt.
 
Jag skall köra Camilla till centrum, hon skall till tandläkaren. Jag får också se
Linus nya stol, den kommer att vara bra till han, Mormors krigare.
Det känns lite konstigt men det är så det är nu, ja han har
en egen stol nu. Undra om vi skall pimpa den, vad
säger du Thomas? Ja då skall jag också
träffa Pia i centrum och sen
köra hem Camilla.
 
Det är en
riktig bergochdalbana
som jag åker på nu. I dag är
det bara skit och ännu mer skit. Man
kan inte riktigt ta greppet på pulsen. Men hoppas
att morgondagen ger mer. Jag kan känna att det är wtt hopp
som jag styr över, eller inte. Nu skall jag invänta min man som kommer
att komma hem snart, skall göra kväll på soffan och titta på TV. Tackar
för visat intresse i dag och på återseende i morgon.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0