Fixa Bee.2

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
200126
 
 
GRATTIS 
 
Bodil & Boel
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är
det en ny dag i
mitt liv som skall avkunnas.
Jag kan ju bara göra det bästa jag kan
inga speciella gåvor eller så bara min dag. Så
här blir en söndag och det är i te så illa hoppas jag.
Då kör jag.
 
Frukosten kommer först ut och det är inte så illa de.
Jag skall  njuta av den och hitta en väg att gå.
Jag är strax tillbaka med mer om min dag.
Har nu diskuterat med min man om
vad som är bäst, det blir
Biltema först.
 
 
Så mot
Alby och in och kolla
lampor men inte har dom den jag
skall ha. Då tar vi Södertälje, Större butik och
dom kanske har lampan. En lunch först, korv. helt okej.
Då så leta lampa, ja dom har den.
 
Så kan vi sätta dit två nya och det är ju bra, då är man
liksom nöjd. Då skall jag hem och lämna min
man och sen hämta Ashani, Juhani,
en TV och väskor. Dom skall 
bo i Tumba ett par
dagar.
 
Det är
inte lätt men TV:n
kom in i bilen. Då så upp
med sakerna i Tumba och sen
i väg mot Solbo. Dom skall spendera lite
tid med Linus. Jag tar en fika sen åker jag hem också.
Det är en man hemma som vill titta på en film om en robot hund.
 
 
Jag fixar middagen och så är det bara att se filmen medan pasta
gratängen gör sig klar i ugnen. Vi äter och ser klart på filmen,
så där var den, ingen super bra men helt okej. Så var
det med det. Min man skall spela och jag
säger tack och hej. Lägger mig
och tittar på en film
Hamilton.
 
GOD NATT
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0