Förkyld

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200115
 
 
GRATTIS 
 
Laura & Lorentz
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag hos
Linus och vi skall kolla på
Pokemon, det kan bli så kul, mins när man
satt med Juhani och kolla på Pokemon nu är det Linus som
gillar dom. Spel finns det också, man måste fånga dom utomhus och knalla runt.
Nu sitter vi här och inväntar lite frukost, tänkte att Camilla skall få sova lite. Hon kan
behöva det. Linus är lite arg nu på morgonen och det känns inte så bra säger han, det blir så mycket jobb med han och det blir inte bättre när vi hittar feber på han.
 
Nu blir det lite stress hemma och han blir ledsen och orolig. Dom måste åka in så
klart NKS vänta på dom, det skall tas prover och det skall fixas med massa
saker. Hur låter det i lungor ur ser allt ut. Fan vad jobbig morgon
detta blev då. Dom åker i väg och jag plockar undan för att
senare åka i väg mot Storvretens Vårdcentral. Här
skall leta rätt på rätt saker att hantera.
 
Väl där uppe
kommer jag att få prata med
en psykolog, det blir bra och det kommer att bli mer
samtal och så är jag då på G.  Det känns bra och jag kan börja
bearbeta min oro och ångest. Detta är inte så kul att få en långdragig historia,
men det skall nog bli bra till slut., om man får önska. Jag har 40 minuter och vi pratar om min situation. Man behöver få ett perspektiv på detta, vilket kan vara svårt. Jag är så trött, så less på allt. Jag det är inte kul.
 
Jag möter upp Pia i Tumba och vi lunchar, jag kollar också hur det är med Linus
på NKS. Det är bra han sover och har tagit massa prover. Stackars barn
Han kämpar som en hel krigare. Jag hoppas att han vinner sin seger.
Då så skall Pia och jag umgås lite och se vad som händer.
Vi knallar runt lite, jag skall ju göra gryta så jag
hoppas man får tag i bra varor.
 
Vi har en
trevlig stund, jag
bjuder med henne hem
på en te, jag har ju gått över till att
bara dricka te. Jag vågar inte dricka kaffe det
är för starkt för min mage. Så nu har jag blivit en te tant.
Kan ju vara skoj med all smaker dom nu finns. Jag kommer väl att
sakna kaffe baileys, ha ha ha.
 
Ja vi sitter hemma och snackar och då är det ju så att klockan
rusar på. Jag får på grytan så det är ju bra. Sen skär jag
mig i fingret så klart. vad annars. Pia lättar där vid
16 tiden, hon skall köra hemåt. Min man 
kommer vid 16.30 så han skall nu
fixa lite badrums bestyr.
 
Vi skall nu göra kväll och 
jag dör på soffan så klart.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0