Grattis Linus

 
SUPER FARMORS BLOGG
 
 
 
200130
 
 
GRATTIS 
 
Gunilla & Gunhild
 
Grattis på 7 - års dagen
Linus
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag fixa denna dag, en speciell dag då ett av mina barnbarn fyller år.
Det blir bara Camilla, Thomas och jag i kväll, för kalaset blir på
lördag. Det ser vi fram emot. Men jag skall  ta min
morgon och starta den. Först ut är min
frukost som jag värderar väldigt
högt. Sen bädda säng
och så dusch.
 
Så är
man klar och
skall njuta lite av morgonen.
Tillbaka till vardagen, nu skall jag se
vad som skall hända. Skall fixa mig och sen 
ner till Brinken, Camilla skall med till Sjukgymnasten.
Vi tar en fika och snackar lite, Camilla är väldigt disträ, orolig och
stressad. Hur kommer det sig? Jag hoppas att det lägger sig för i dag är 
hon inge kul.
 
Då så skall vi röra oss till Tullinge då? Jag hoppas det blir bra till slut.
Kommer fram , parkerar Bee.2 och så går vi mot sjukgymnasten.
Väntar en stund och sen är det bara att köra på. Ingen
träning just nu, lite bassängträning och sen yoga,
jag skall också få en tenns apparat, den
kan vara bra. Har haft en förut.
Det skall bli bra.
 
Då skall
jag hem och se till att 
fixa paket till Linus, har ju inte gjort
det än. Känns ju segt, Vi åker till HM och kollar
om det finns något roligt att handla, men nej då. Jag vet
vad jag letar efter. Just ja Pia har kommit och det är skit kul.Vi skall
ta en fika, Camilla pallar inte trycket. Det är nog bra att sitta ner ett tag. Njuta av
omgivningen. Nu skall jag smita iväg till bokhandeln, kolla om det finns ett schack spel där.
 
Då skall vi se här kommer en liten kille med sin pappa, det går lite vingligt
men det går. Linus skall följa med mig och Pia hem till mig, vi skall
fixa lite lunch och sen skall vi bara relaxa, Linus vilar på
sängen, han är så trött nästan hela tiden nu.
Men litet kalas skall vi fixa i
eftermiddag.
 
Linus tårta.
Dekorationer till Lördag
 
På vägen
tillbaka till Brinken handlar
vi mat, det är McDonald som gäller till
födelsedagsbarnet, han äter med Hampus. Det
blir skoj tycker Linus. Men man ser att han tappar gasen
och blir tröttare och tröttare. Han vill inte spela och han vill
inte leka han ligger på soffan. Lite persistent har han i alla fall
fått så det var ju bra.
 
Em bok av mig
Så trött man kan vara 
 
Då så jag skall lämna lite nu jag och Pia skall köra hem och
göra kväll. Pia till sig och jag till mig. Det är segt och
jag är lite seg kan man ju säga. Fixar lite och
försöker få min kropp att orka med det
 jag vill, men det fungerar inte.
Jag tar och lägger mig
kolla tv
 
Lika bra
att släcka, med
det säger jag tack för i dag,
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0