Klara denna dag också

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
200122
 
  
GRATTIS 
 
Vincent & Viktor
 
 
DAGENS CITAT
 
 "Ge barn kärlek, mer kärlek och
ännu mer kärlek, så kommer folkvättet
av sig själv."
av: Astid Lindgren
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag,
Vi vakna där
vid 06.00 så det
är skönt. Skall inte gnälla
men den som har haft tandvärk
vet hur jobbigt detta är. Värkande vrist och
lika så mitt lår. Vad fan är det, varför går det inte över.
 
Nu är det frukost och jag skall nog njuta av den och sällskapet
av min dotter och svärson. Hon skall till läkare i dag och
Thomas hänger med. Jag tar Linus. Min krigare
känner att det blir jobbigt. Jag kan ju lika
gärna ha han hemma, för han är så
stilla och han vill titta på tv,
spela lite och njuta lite
av mitt sällskap.
 
Camilla och
Thomas ringer när dom
skall hem, vi möter upp dom i Tumba.
 Då kan vi fortsätta vår dag, den som innehåller
en hel del stress i mitt inre. Jag har en sån stress på slag
att jag har tappat allt runt omkring mig. Men tar en dag i taget
och ser till att jag skall överleva. Hur trött jag än är så skall allt bli bra.
 
Nu är det lunch och jag känner att jag fixar till mig och Linus.
Juhani är ledig i dag och skall hänga med Linus. Så det
är bara att se till att han kommer upp. Jag har i alla
fall fixat mat om han vill ha, Linus äter och sen
kan vi åka ner till Brinken. Mamma och
pappa tog bussen. Så är det och
så blev det. 
 
Jag. Juhani
och Linus åker ner
straxt efter 12 så vi blev inte
så sena. Jag skall till läkaren i dag och,
skall se vad han kan göra för att räta upp mitt liv.
Jag har inte så mycket att stå på så jag får en lätt känsla
av att falla, rätt ner i avgrunden. Hur tråkigt är inte det? Jag kan meddela
att det är värsta mardrömmen.
 
Nu skall jag i alla fall upp på VC Storvreten igen, och se vad som kan hända här.
Jag har min fina dotter med mig och hon skall bara hålla mig i schack.
Jag kommer att ha hennes stöd, hon finns med mig, lika mycket
som jag finns för henne. Vissa saker blir inte som man vill
men i alla fall nästan. Jag kan vara med henne och
min krigare ett tag till.
 
Allt går
bra och jag känner
mig nöjd. Jag tror inte jag
kan bli bättre mottagen, vilken
pang läkare jag hitta. Jag hoppas att
det är den läkaren som då skall vara kvar
här och man kan få som ordinarie skulle vara
bra kan jag lova.
 
Nu är det lite kaffe med Camilla på Brinken. Jag hoppas det är
bra och att det är full rulle med allt. Ja man bygger upp
det man kan under en dag. Man kämpar som
fan för att få det man vill, sen faller allt
och jag tror att jag inte fattar
varför. jag faller bara
med.
 
Jag hoppas
att min kväll blir lik bra
som min dag. Jag hoppas så mycket
på massa saker. Kan be varje dag om att livet
skall hålla och bli långt. Ja jag får ett besök av Pia också.
En snabb kaffe och lite snack . Vi fikar och tycker att livet är super.
Hur det nu kan vara det? Men på ett sätt är det de, jag kan känna mig glad för livet.
 
Nu är det ju bara att se till att jag har det bra och att jag får vara
med min krigare så mycket det gå.Jag hoppas att det
blir en bra grej. Hans kallas kommer snart och
det skall bli super. I dag känner jag
mig så nöjd på ett sätt.
Jag har fått ut
en bra
dag.
 
Av någon
anledning somna jag
efter jag har ätit middagen, det blev en
konstig kväll. Jag missa när gubben kom, jag sov hela
kvällen och sen hela natten, en lite vaken stund vid 01.10 Så
det var inte så kul för gubben, en tant som bara sover. Men det hände
något. Min kropp ville inte vara vaken helt enkelt.
 
Så nu tar jag och slutar denna dag och tackar för att du
varit inne och läst. Det är trevligt, hoppas
du kikar in i morgon också.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0