Klippa mig

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200128
 
 
GRATTIS 
 
Karl & Karla
 
Kungens namnsdag.
Grattis
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Denna dag
skall börja mes en
frukost som alltid, den skall
bestå av det vanliga som jag äter på
morgonen. Lyssnar på bra lugn musik, har
ljus tänt  och allt är som det skall, stor klump i hjärtat
och magbesvär. Ont i benet och allmänt trött på allt. Jag skall
nu njuta av den goda frukosten,
 
Så nu skall man fixa till sig så gott det går och sen drar jag till
hårfrisören. Det kan pigga upp eller vad tror du? Jag
skall klippa mig lite så det kommer bli bra. Så 
här kommer en före bild.
 
 
Då skall jag fara vidare mot Salem,det är frissa time.
Skall bli skönt att få lite ny stil. Det är salong
Dijana, bästa frissan ever. Jag har varit
hos henne massa gånger, super
nöjd blir jag. varje gång.
Även denna
gång.
 
 
Även Linus kom och klippte sig.
 
Mormors fina krigare 
 
Ja det
blev så att vi for
hem till mig och lunch sen
kolla vi tv och slappa. Jag skall
fixa tvätt påsen, så  den är klar till
tvätten 18.00 det är väl bäst att allt är
som det skall då. Camilla och jag fikar och
så skall dom hem.Thomas hämtar dom och det
är så bra. Min svärson är en så omtänksam kille.
Vilken tur Camilla har haft, 16 år i år så GRATE.
 
Nu skall jag förbereda maten också, den skall göras
lätt i stekpannan. Fisk , potatis och remouladsås.
Stackars Juhani, Han är inte så förtjust
i fisk men det blir det i dag, och i
hans matlåda.
 
Det gick
bra med tvätten i dag,
nästan all tvätt blev torr, det var
varmt i torkrummet i dag  Jag skall också få
distans healing :) Det är spännande :) Ja då så njuta av
kvällen av kvällen och allt som hör till den i dag. Tackar för mig och
ha en god  kväll 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0