Kurator snack

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 3, dag 13 på året
 
 
 
200113
 
 
GRATTIS 
 
Knut
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
man starta en ny
vecka med att vakna tidigt
och sen se till att hålla huvudet över
ytan. Har lite att stå i  idag så man skall planera
lite. Skall till kurator besök i dag på Södertälje sjukhus.
Det kan bli  jobbigt och rent av skit jobbigt.
 
Jag har en för hoppning att jag skall kunna få vara i ett rum
där jag bara är och känner att det flyter på. Kan vara
svårt att få allt att bli bra men jag jobbar hårt
på det. Jag vill bara vara i ett rum där
allt är stilla och lugnt. kan det
vara så svårt??
 
Nu skall 
frukosten intas och
jag skall njuta av lite skön
musik som jag tycker passar min
morgon. Min man har nu åkt och han är
lite frustrerad. Jobbigt att lämna hemmets varma
vrå. Nu skall jag snart i väg till Södertälje, men hinner
med en kaffe på Brinken.
 
Camilla mår bra efter omständigheterna lika så Thomas,  Linus är lite snorig.
Vilket inte är så bra kan jag då säga. Man får lite hicka på att det är
något som inte kommer att bli så bra med en förkylning. Ja jag
kommer tillbaka efter mitt besök hos kuratorn i
Södertälje. Skall vara där 10.30, lunch
och så senare hos Camilla
 & Thomas.
 
Det är ett
besök på skolan också,
Linus skall berätta vad som händer
och vad han har gjort. Det är tur att han har
med sig sin sjuksköterska som kan förklara. Det blir ett
bra möte och sen vill Linus gå. Han vill att han och jag åker
hem. Mamma och pappa skall på ett möte till.
 
Vi slappar lite i soffan och sen kommer Jack och Jessica. Det blev ju
kul jag hoppas Camilla och Thomas kommer snart, lite sen lunch 
och lite go fika. Killarna spelar och dom har kul. Så nu skall
sätta mig och titta på när dom spelar. Helt galet.
Dom skrattar och man känner att dom
har skitkul. 
 
Det blir kväll och
vi skall natta Linus, han
är så trött och han andas tungt.
Det blir jobbigt men jag har lovat honom så nu
skall jag sova där. Så kvällen kommer och vi kan avsluta dagen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0