Lugnt och skönt

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200118
 
  
GRATTIS 
 
Hilda &Hildur
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Lördag,
helgdag med 
mycket familjemys, Det
är vad en helg skall vara hos familjer.
Men det kan man lugnt påstå att det inte längre finns.
Jag va många som inte har det. Jag vet många som arbetar, och
har inte alls familjen hos sig. Jag har en stor familj och den är ju utspridd i
hala landet kan man säga.
 
Det kan ju vara tråkigt då man skall fara land och rike kring, men
samtidigt rätt mysigt. Så nu skall jag allt se till att ha en bra
dag trotts allt då man inte kan träffa familj i dag. Det
kommer fler dagar och man får hållas till tåls.
Nu är det bara så. Skall inta en
god frukost nu.
 
 
Ja vad gör jag nu??
Ja just ja min mobil är hos Camilla
så då skall jag väl hämta den. Jag känner att det är
lite tomt utan den. Inte för att man hör av sig bara till närmsta.
Nå väl Camilla ringer på face time, jag kan ju svara på min platta, hej
hur är det? Ja ha skall ni ut  Ja jag kommer sen ner och hämtar mobilen.
Så om 30 minuter 
 
Gubben skall hämta mobilen kommer snart, okej?? Puss.
Ner till Brinken tar en te och då kommer Annelie
med barnen. Kul att träffa dom. Nu skall
jag i alla fall åka hem så ni får ha
en härlig stund själva.
Kram gott folk.
 
Så är
man hemma igen
och skall ah en lunch men
gubben, laxpaj inte illa. Jag tycker
att det blev gott, tittar på TV, gubben skall se
trav och så så här sitter jag nu och kollar på hästar
som springer runt, runt, runt. Men det är ju det han vill se
så han måste också få titta på tv. Så lite te och lite avslappnad
stund i soffa.
 
Lite snack om middagen, det blir lite så där vad skall vi ha, pizza eller???
Nä det blir ju krångligt för jag måste ändå fixa med matlåda till Juhani.
Så det sluta med att jag tar fram fläskkotletter. Då så dags att
börja med middagen, hästarna är slut och man kan
kolla lite annat, film kanske. Det kommer en
Bond film senare, kan vara kul att se.
Jo jag har sett alla, men vissa 
är bra, kan ses flera
gånger.
 
Då så
natten är kommen och
jag skall ha min andningsmaskin
på. så på med mask och på med maskin.
Hoppas det går bra hela natten. Spännande och
se hur mycket den kommer att störa.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0