Marknad Örebro

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200125
 
 
GRATTIS 
 
Paul & Pål
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har
nu börjat min dag,
en skön sov morgon till
klockan 06.000. Det känns bra
och man är utvilad känns ju bra.Det är
bara att starta dagen med en god ocvh bra
frukost.
 
Ljuset är tänt och jag har skön musik på, så nu
skall jag njuta en stuns av min goda frukost.
Så är det och så blir det nu. Kommer
till baka snart, så håll ut. Planen
i dag är att åka till
Örebro.
 
familjen Karlsson
hänger på så det blir så
bra så. Kan jag hålla koll på min
krigare. Så vi far i väg och en jävla resa
är det. Mitt ben är inte vad jag vill i dag men det är
något som jag får leva med. Det är inget som hjälper
så jag kämpar på.
 
Då är det ju så att vi skall se efter en parkering,
det var inte de lättaste. Här en till Volvon
och här är en till VW. Så då så
knalla på då. Det var en
redig stor marknad,
hitta lite som
jag vill ha.
 
 
Vi skall äta
på Texas longhorn
. Har aldrig sätt Linus så förtjust i
mat. Oj vad han åt lita av allt han fick.
Så var det då dags att titta mer, dom håller på
att lägga ner nu, lite för tidigt. Det var surt. Men så är det i
alla fall, så då åker vi hem. Här kommer bilder från dagen.
 
 
 
 
 
 
Vi stanna en snabbis hos Jerry, Olivias födelsedagspresent
skall lämnas. Ari tar kaffe och jag ett glas vatten.
Kolla lite trav innan vi far hem. Jag är så
trött. Det är inte kul alls. Tar mig
en te och skall titta på
TV:n och göra kväll.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0