Med Pia

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200117
 
 
GRATTIS 
 
Anton & Tony
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det
fredag och jag skall
ha liten skön morgon med ljus,
musik och en underbar god frukost.
Jag skall sitta ner ett tag och njuta av
morgonen till 100 %.
 
Intar och njuter av min morgon återkommer snart. Ja då är
jag åter i skrivandes stund, Jag har bestämt mig för att
visa hur min nya natt kompis ser ut. Den är lite 
jobbig att vänja sig vid. Men det skall
nog gå.
 
 
Maskinen med vatten behållare och allt.    Min mask jag skall ha också 
 
Det kommer hjälpa mig att INTE sluta att andas det är ju bra det. Hjälper
massor tror jag. Så nu har jag den och vi skall bli bästisar den
och jag. Svårt var det första natten då jag har
svårt med utandningen, känns
tungt och i bland
super svårt.
 
Nu skall
jag fixa lite mat
hem så vi kan överleva.
Mot Willys och handla, tar dramaten
med mig. Hoppas att det inte blir så tungt bara.
Jobbigt att ta hem då. Det gick på 1500 så ja det blir tungt
att bära, skit också. Jag kan ju inte bära längre. Måste köpa en
bättre dramaten.
 
 
Det är nu bara att invänta en lunch med Pia. Hon köper en 
sallad på vägen och det är ju bra, ost och skinksallad,
mums. Sen blir det kaffe på Brinken med Camilla
hon har en tuff dag så lite uppmuntring.
 Det är ju kul. Hon berättar att
`Thomas är och spelar
Paddel.
 
Vi tittar
på tv, snackar
och har en bra stund,
Pia jag och Camilla. Det är ett
program på tv:n om desserter från USA
som vi tittar på. Kul saker dom gör. Nu kommer 
Thomas hem och dom skall åka och handla om en stund.
Jag hoppas det går bra och att dom får en skön stund ensamma
just nu kan det vara bra.
 
Jag och Pia far hem till mig och det var snällt att hon kör hem mig.
Tack Pia för en trevlig eftermiddag helt okej och helt
super. Väl uppe skall jag börja med maten,
det skall ju vara kyckling, ris och 
currysås massa grönsaker
så det är en god
middag.
 
Vi äter och
så kommer man till ro f
är kvällen , skall se lite film men,
ha ha  somna så klart det är bara att gilla.
Såg slutet på filmen i alla fall. Så nu skall jag allt 
köra på och se slutet.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0