Mer läkarbesök

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200114
 
 
GRATTIS 
 
Felix & Felicia
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar upp vid
05.30 och hoppas på att
kunna somna om, men nej det går inte.
Jag är helt slut. I dag skall jag försöka få ett samtal
med en läkare som skall hjälpa mig med allt runt om mitt liv
just nu. Det är lite stökigt och jag behöver lite hjälp. Det är ett ben
som värker det är ett hjärta som är på G att krossas, det är människor
som behöver mig som jag måste ta tag i NU.
 
Det blir i alla fall frukost med Linus och han är så glad att jag är där, du är bäst
mormor säger han. Han kan ju detta med att vara snäll och glad. Ja det är
ju bara att visa samma känslor till han, finaste killen. Jag har så
mycket jag vill säga och så mycket jag vill göra med dig. Men ..
.Det är inte så man gör. Jag får säga det i min bok och
lite kan jag säga här. Detta är ju min blogg så jag
bestämmer innehållet så att säga.
 
Hur ser det ut för mig i dag
då?? Jag fick en tid hos Tumba vårdcentral,
det blir då en lite sväng ner dit då. Hur kommer det gå nu då?
Ingen som vet och det får vi se nu. Kommer lite tidigt och det blir ju full fart då.
Väntar och väntar, sen kommer min tur. Ja få se här nu, sömntablett, depressions
medicin, kanske samtal med en psykolog, och vem vet sjukskrivning? Jaså
inte det okej det blir inget och då är det bara att tacka för mig.
Lite sne och arg på dagens vård, det finns inga
psykologer på en vårdcentral eller hur.
 
Hem till mig fixa
lite lämna saker sen tillbaka
till Camilla Det blir lite vanligt häng
och jag mår så där skit kan man säga. Ja ja
jag kan ju fixa det mesta själv så tack då jävla skit. Camilla blir
arg och ser att jag skall allt få hjälp uppe på Storvreten. Så nu skall jag
andas och komma ner i varv, vilket skit vilket jävla skit. då skall man fixa inför
middagen och en kväll till med Linus. Ja det är hans kväll. Han blir redigt trött och
lägger sig, vi skall kolla på film med Will Smith.
 
Denna dag tar också slut och nu är jag snorig, väldigt snorig.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0