På Brinken

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
200110
 
 
GRATTIS 
 
Sigurt & Sigbritt
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag är på G efter en dålig nattsömn. Jag har så jävla dåliga 
sömn. Har svettats så mycket att jag var tvungen att byta
tröja två gånger. Bara det är skruvande, jag har så
jobbigt så det liknar skit. När en dag börjar så
här är det svårt att räta upp den.
Men jag är en kämpe.
 
Så då
tar jag lite frukost, det är
yoghurt och lite  musli. Det är min start
på en ny dag och en fredag. Jag har ju tvätt också
vilket är skit tråkigt. Men ett måste. Så då kan man säga att min dag
har startat och nu kommer sonen som måste hjälpa mig ner till tvätten. Massa tvätt.
 
Min son skall till läkaren i dag, han blev smittad av sin flickvän och så trodde han att
han var frisk, men det var han inte och blev om sjuk igen. Jobbigt förkylningar
blir bara starkare och starkare.  Jag hoppas på att han får hjälp som
man bör få av en vårdcentral. Nå väl allt fixar sig och både
tvätten och hans läkarbesök blev klart på
förmiddagen.
 
Jag är bjuden
på lunch hos Karlssons och
det är ju som det bör. Jag hoppas att
det blir pannkakor. Jag skall nu åka dit jag skall
vara med min krigare och se hur det hela blir i dag. Jag 
hoppas att det är en bra dag för han i dag. Han kan ha besvär med sin
mage min lilla plutt. Men hoppas på bästa dan.
 
Vi har lite soffhäng och så tittar jag på när Linus och Hampus kör Fortnight.
Nu är det i alla fall så att jag känner mig avslappnad och vi skall ha en
skön eftermiddag / kväll. Snackar med Jimmie också, det är skönt. 
Jag älskar alla mina barn och dom är mina. Ja så är det
och så blir det. Vi skall se en fil till.
Bee is on.
 
 
Linus skall sova och jag säger god natt till min krigare.
 
Då är denna dag slut.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0