Planen gick inte så bra

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200109
 
 
GRATTIS 
 
Gunnar & Gunder
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall det vara en ny dag, den börjar lite för tidigt och lite för seg.
Skulle vilja sova ett tag till, typ till 06.00 eller varför inte 08.00?
Skulle vara så mysigt. Jag har lite mycket att stå i men
det kan jag också skuta på framtiden. har lite för
mycket att tänka på just nu. Jag börjar i
dag med en tidig frukost.
04.30
 
 
Försöker
hitta ett bra sätt
med min lilla fina dag.
Alltid bara att försöka. Så tänt
ljus och en skön start. Lugnt och stilla
och jag känner att det fungerar. Jag har bara
en sak att göra just nu. Jag och min dag, är så glad åt den
, att den kom och är här. Allt jag kan göra är att må bäst i stunden här och nu.
 
Förmiddagen går och jag har en plan på att jag skall ha en eftermiddag med
Linus, mamma skall fixa körkort och så har hon ett läkarbesök. Det
kommer att bli så mysigt, med allt som sker runt om. Jag
hoppas att det är en bra eftermiddag kväll då. Men
först är det lunch med familjen. Thomas
fixa kyckling och sallad, gott.
 
Till slut blir
det så då att vi skall åka.
Jag skall se till att vi skall äta god
middag och titta på Pokemon. Jag får också ett
besök av Pia, hon var tydligen ledig i dag. Så vilken 
eftermiddag. Mitt lilla möte med Eva får bli en smula uppskjutet.
Det tar vi nästa vecka. Allt får ta sin stund och ha sin plats.
 
Tyvärr blev det ju ändringar, mamma och pappa kom över och vi
fika och Linus fick så ont i magen, det är hans mediciner som
gör det. Men i bland blir det för mycket. Han vill inte
sova hos mig men det är ju okej jag förstår det
älskade krigare, jag förstår. När man har
ont är det det som gäller.
 
Men det
blir nästa gång då funkar
det bra. Älskar dig. Jag och Pia käkar i
hopp och sen åker hon hem och jag går upp. Är
lite off. Jobbigt blir det och det är ju satan så tråkigt. Nu
kommer kvällen och natten son då i och för sig är så jobbigt.
Men den kommer att gå bra eller.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0