Så kom fredagen också.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
20024
 
 
GRATTIS 
 
Erika
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna rätt sent, eller tidigt, det beror på hur det ser det.
Jag ser det som normalt. Jag tror det är så med
mig att jag kan inte sova längre än max
06.00. Det är i alla fall dagens
tid, så skall jag ta mig
lite god och nyttig
frukost.
 
Ljus är
tänt och musik
är på så det är bara att
njuta och känna sig till ro. Det 
är ju fredag så då kommer min man,
men inte förens vid 15. Jag skall väl fixa i
ordning mig så Thomas klan hämta mig. Väl på
Brinken är det lite kaffe/ te, och lite snack. Ja det är ju
lite så det är.
 
Vi planerar lite för kalaset som Linus skall ha, den 1 februari.
Det blir bara familj och kusiner, så litet som möjligt är
nog bra för han. Det är ju då bäst han har det 
rätt jobbigt just nu, lite så där oroväckande.
Men det skall nog gå bra, ett fint kalas
med lek och skoj.
 
Då så lite
lunch innan jag skall till 
läkaren 13.00 Det blir ju då bra att
vara mätt i magen, Camilla bjuder på lunch.
Nu ringer verkstan, Bee är klar för avhämtning.
Så Thomas släpper mig på VC och sen åker han till
Mekonomen i Vårberg. Där befinner sig Bee.
 
Ja sen kommer dom och hämtar mig så vi kan handla och
sen hem och fika.Camilla vill bjuda på middag i dag.
Tacos gratäng, det gillar Ari. Ringer och
talar om att det blir favvis mat på
Brinken i dag.
 
Så han
kommer där då
klockan 17.30  Och maten är
klar då så vi äter. Linus också. Nu är
jag seg och väldigt trött så vi tar oss hem.
Jag har tydligen inga lampor så jag behöver då
nya där bak.
 
Hemma blir det te och sängen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0