Seg dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200111
 
 
GRATTIS 
 
Jan & Jannike
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
En lördag,
oskriven och ny, det är så
mysigt med oskrivna dagar för du kan fylla
dom med så mycket glädje. Jo fast än det är tufft, att bara
säga till sina barn att dom är så bäst. Att säga till sina barnbarn att dom
är super. Bara en sådan sak. att få ha sin familj att älska. Det är så underbart.
 
Jag skall nu börja denna lördagsmorgon med att tända ljus och fixa frukost,
jag har haft en fin sovmorgon, klockan var ju 20 över sex. Så man 
skall inte klaga i dag inte, det är ju skönt. Så nu kan jag njuta
av min goda och nyttiga frukost. Helt på rätt sätt.
lite soft musik också.
 
Då är man
igång med dagen,
vilket betyder att jag har
gjort helg och skall inte stressa
runt eller ha massa saker för mig. Nu
tar vi timme för timme, min man vill gå på bio
och tycker vi skall gå klockan 21.15, eller hur, om
han vill sova igenom en film kan han ju göra det hemma.
Rolig han är.
 
Han blir i alla fall sur på mig och tycker att jag skall bestämma
om vi skall gå eller inte. Nu hittar han tre filmer på en film
kanal som han vill se så då han ha sova hemma på
soffan. Men sur som attans och vill inte vara
nöjd med saker. Anledningen till att han
har en dålig helg eller dag är ju
hans höfter och blemmor
på benen. Han har
det jobbigt.
 
Vi tar en
sväng till Willys för
att handla, han vill att vi skall
göra något men att handla eller så är
inte så kul, men vi kommer till affären och han
plockar massor med saker, bara för att.Väl hemma fixar
han middagen och sen är det film från 17.00 till 23, om jag blev seg
och trött? Ja som fan.
 
Ganska trött och seg dag men så kan det vara ibland :)
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0