Slutar så jävla illa.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200123
 
 
GRATTIS 
 
Frej & Freja
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
nu är jag här
igen och jag skall börja
min dag med att tända ljus, sätta
på musik och fixa frukosten. Det blir en
dag som är fylld av kärlek och närhet. Jag skall 
träffa Pernilla och vi skall ner till Brinken.
 
 
Jag skall med Camilla till Salem nu så det är bara att fixa i ordning
sig och köra, jag hoppas att det är en bra dag för Camilla så
hon blir nöjd med håret. Vi sitter där och hon skall bli
avfärgad. Massa färg skall bort och det är inte 
så lätt, men det är på G och första
etappen är klar.
 
 
Dejana är
en tjej som är skit
duktig måste jag säga, hon
har ju fixat mitt hår många gånger. Hon är
så duktig, jag kommer gå till henne resten av mitt liv.
Camilla gillar henne också, hon har varit där ett par gånger.
Hon har valt en ljusare färg till Camillas hår, det blir lite i taget.
 
 
Så då skall man göra en eftermiddag, skall handla innan jag åker
till Tullinge och sjukgymnasten. Jag behöver lite alldagliga
saker. Så klar då är det Tullinge nästa, det är ett
tag sen jag prata med Kristin. Nu är det
frågan om vad vi skall göra?
 
Får lite
saker som jag skall
göra hemma och tänka vidare på
vårt arbete. Efter läkarbesöket på onsdag kan vi
planera bättre. Så vi ses på torsdag. Då så hem med saker
och så kan jag börja med min kväll. Middagen skall bli lasagnette.
 
Min mobil ringer, det är Camilla. Hjärtat stannar jag vet något
har hänt med Linus. Dom är på G till NKS. Ja men skall
jag komma?? Juhani ville det, okej jag plockar
han 20.00. Så ingen mat, ingen ingefära
är fixad. Nu tar jag mig till Fittja.
Bee kom så åker vi.
 
 
Hej och hå
nu är det ju bara att köra
eller inte, på avfarten Fittja så stannar
Bee, han tappar all fart. Det var tur att jag kom så
pass högt upp.Efter massa om och men fick jag tag  en bärgare.
Assistancekåren.
 
Vår kväll sluta lite snopet, tur att Juhani har så många bra
kompisar, här kommer en och skall köra oss hem.
Då är jag hemma igen och jag skall lägga
mig klockan är 22.10, På med min
fina natt vän. Så tackar jag
för i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0