Till Norrtälje sjukhus

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200116
 
 
GRATTIS 
 
Hjalmar & Helmer
 
 
DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har en
dag som kommer bestå av
lång resa och massa andra saker, först
skall jag inta min frukost med min man så vi har lite
kvalitetstid. Så nu intar jag ju frukosten också. Lite ljus och musik
kan aldrig vara fel. Njuta av en stuns harmoni.
 
Ja då skall man bara invänta klockan och det kan vara jobbigt bara det.
Nu så nu kan jag gå ner och vänta på taxin på gården. Han har
ringt så han kommer om så där 5 minuter. Se här nu
kommer han. Det är ju bara att åka nu mot
Norrtälje sjukhus och sömnapné
mottagningen.
 
 
Det tar en
stund och jag är lätt
trött kanske skall sova lite, lyssnar
på en bok och den handlar om psykopater.
Kusliga människor. Då så är jag framme och jag
skall till kassan först så det är bara att traska dit, en te
kan jag allt ta också. Njuta av den en stund innan jag
går över till mottagningen.
 
 
Så nu kommer jag att träffa en sjuksköterska som skall visa mig
hur man skall göra med min nya vän. Det tar sin tid och
det blir ju bra kan jag tänka mig. Så skall jag prova
masker, massa masker. Jag hitta två som
jag tycker är okej. Skall prova dom
hemma och se om jag vill
ha en av don.
 
Då beställer
jag en taxi hem 12.30 bra
då skall den komma behöver bara vänta
30 minuter. Men vänta nu den kommer inte, jag ringer
och frågar. Kan ha varit två som beställde samtidigt men den
andra var sekunden före mig, nästa kommer 14.10. Det är bara att
vänta en timme.
 
Så kommer den och jag kan åka hem, skönt. Men så trött jag är skall
bara vila lite på soffan. Pang somna och sover massa timmar,
20.30. Ja det var ju inte så bra. Jag skall väl ha lite mat
kanske, nä för sent vill bara ta te och riskaka.
Skall lägga mig i sängen och fixa
med apparaten. Bild kommer
i morgon.
 
Nu kan jag
ju lägga mig igen,
det blir nog okej. Somnar igen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0