Var hos Pernilla

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka n5, dag 27 på året.
 
 
  
200127
 
 
GRATTIS 
 
Göte & Göta
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Sov till
05.45 i dag det
är helt okej. Jag skall fixa
Frukosten nu, tända ljus och sätta
på musik så är min morgon en bra start
på dagen. Det är lugnt och jag finner min ro.
Njuter av stunden och känner energin kommer och
bli stark.
 
Min man har åkt till Eskilstuna så det är ju bara bra de,
inte att han åker men att han är i väg till jobbet.
Ja det är ju bara att  att invänta onsdagen
så kommer han hem. Jag skall i dag
träffa Pilla det blir super.
 
Då skall
jag ringa några samtal.
Det blir till försäkringsbolaget.
Om Bee.2, det blev ju ingen kostnad
så att säga. Måste bjuda på min dundertabbe.
Det är så när huvudet inte är på plats så att säga.
Men va då? Det är sånt som händer, ha ha ha. Nu
skall jag in i  duschen och så är jag klar.
 
Då skall jag ta Juhani till jobbet för att fortsätta mot Solna.
Det är så kul att komma till Pilla, det var så länge sen.
Nu skall jag bara lämna Juhani som sagt. Jag
kör mot Solna och min eftermiddag
är räddad.
 
Hittar en
parkering till slut
och det är en bit att knalla.
Men det är ju bara att gå och set
känns också bra. Då så hos Pilla, vi dricker
te och snackar det är skit kul och vad vi skvallrar.
Hon berättar om sonens hemska 10 år, och att det sluta ju
inte där nu fortsätter skiten igen. Jag säger bara
Fuck Cancer......
 
Fikar i vardagsrummer,        Ebbas kanin.
 Pilla Min fins bonus tjej  <3
 
Min dotter kommer också över, hon har varit och träffat en kompis.
Det blir skratt och avkoppling, skit bra Jag hoppas det håller i
sig. Nu skall vi tacka för oss och se till att komma hem
Det är säkert massa kö på Essingeleden, brukar
vara det på norra sidan fram till delningen
Årsta, tunneln och Södertälje E4
Ja det var tjockt med
bilar.
 
Då skall
jag lämna över 
dottern hemma på rinken.
Jag blir bjuden på mat och det är
Thomas som har fixat. Det var gott och
jag är super nöjd.  Får med lite mat lådor till
Juhani och Ashani. Så nu skall jag hem och
förbereda mig för kvällen. Trött och
smärtsamt.
 
Fixa mat lådor och och förbereder min nattkompis,
det skall vara kokar avslaget vatten och
alla saker skall på. Klart. Tittar
på TV och somnar
så klart.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0