Vara på Brinken

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200107
 
  
GRATTIS 
 
August & Augusta
 
  
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har fått kristall ras och det är fasen inte kul, en hög av kristaller rasar i
örat vid vissa lägen tar 30 sekunder när det är klart. Väldigt jobbigt.
Har haft det en gång tidigare, det var sån där jobbig sak.
Låter massa. Men släpper sen hoppas jag. Jag
har fått i mig lite te och en smörgås, det
är ju bara för att vara mig.
 
Skall skriva en
att göra lista i dag så
alla samtal kommer på plats.
Fått massa saker gjorda och det är bra.
Jag skall till Kurator nästa vecka, börja träna om två
veckor och så fixa avställning på Bee. Ja att ha en veckoplanerare
på vad som skall ske, is the shit
 
Har börjat få bort julen och det är då bara kartonger från vinden, Juhani skall
hämta dom hoppas jag. Annars kan jag få ett Hulken utbrott. Ha ha ha 
ja det kan ju komma oväntat. Nu skall vi se Linus. Vi skall
nu ner till dig för att se om man kan få lite te med
mamma. Jag hoppas att det är en bra kväll
vi har framför oss, eller hur Linus.
 
 
Linus fina samling
av pokemon lite kul att han
också gillar Pokemon, Juhani gjorde det.
Ja vissa saker går igen och det är ju tur. Pippi, Emil,
Saltkråkan, Ja Astrids alla filmer. Så nu vet man vad han leker
mest med. Det är bara att köpa upp sig på ett gäng.
 
Middagen blev Kina mat med biff och stark sås. Super gott. Jag vet bara att
man kan inte få nog av detta med Asiatisk mat. Det blev inte så sent och
det var ju bra. Nu skall vi sova, jag och Linus kall dela säng.
Tackar för en fin dag till med min super hjälte,
super krigaren.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0