Vi han med massor

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200119
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det söndag och jag känner mig helt lagom seg och trött,
har sovit bra med mask och maskin, har inte blivit störd
av den och hoppas på bättre sömn med den. Det
har i alla fall hjälp mig känner jag, skönt
kan man säga.
 
Lite avkoppling
med härlig musik och
ljus tänt. Jag tycker det är bara
att  starta dagen med en härlig lugn
stund för att få massa energi som sprids
i kroppen. Allt är lugnt, tyst och stilla, jag hör mitt
hjärta slå i lugn tack och allt känns så bra och skönt.
 
Nu kan jag övergå till min frukost och njuta av den en stund.
Det är som det brukar vara, yoghurt, musli, te och en
smörgås. Har ju slutat med kaffe, helt otroligt
faktiskt men sant, inge kaffe sen 26
december 2019.
 
Då skall
jag och min man
iväg och handla en extern
hårddisk  till mig. Jag har så mycket
kort på datorn att jag skulle vilja ha dom i
säkerhet. Så mot NetoNnet. Nu skall jag tvätta
Bee och se till att han blir ren efter all vägsalt.
  
Nya extern hårddisk
 
Fin och ren Bee
 
Sen tar jag och lämnar gubben hemma då han skall se skidor
och det vill inte jag. Väl på Brinken snackar Linus om att
han vill fiska, okej killen vi far ner mot gamla Norsborg
och så fiskar vi,  Vilken ide han fick. Alla saker jag
gör med han är mina minnen för alltid.
 
 
 
 
 
 
 
Nu satt vi inte där flera timmar. Linus blev bara nöjd att få
sitta med sitt spö och vara vid vattnet. Det är ju så 
med Linus. Han vill se och känna på allt, det
är ju okej så länge han orkar. Vi skall
nu gå till bilen och han vill hålla
mig i handen så han kan får
stöd och för att han
tycker jag är
bäst.
 
Hemma hos
Karlssons blir det lite
fika time. Här sitter jag nu och
snackar med min älskade dotter. Hon är
lite stängd och hon tycker det är jobbigt så vi
fortsätter att snacka om allt annat. Jag skall snart
åka hem och min man  och jag skall planera middag.
 
Har strul med min fina bil då den inte vill låsa dörren
med knappsatsen. hoppas inte mottagaren är
galet fel. Har ju två nycklar så jag får
prova den andra lite. Hoppas
den vill vara med
mig istället.
 
Så nu är
jag hemma och skidorna
har slutat. Min man sitter vid datorn.
Jag skall koppla in min hårddisk och se hur
den fungerar. Sätter alla kort på den så det blir lättare
att ge barnen det dom vill ha. Så då är det bättre, alla kort på ett ställe.
 
Nu skall jag hänga vid TV:n och se vad som kommer här. Maten
gör min man. Tack älskling du är bäst. Så skall jag göra
kväll och försöka få en skön sömn. Snacka lite
med Pia först så det är ju bra. Hon har
jobbat i helgen och så skall vi
ses efter jobbet i  
morgon, promenera
lite.
 
Nu skall
jag se sena nyheter
och sätta på mig min fina
mask och sov sen. Det är skönt
att jag kan ha den och att den är bra för
mig. Lite torr i näsan blir jag, undrar varför?
Det skall ju gå bra då det finns en vatten
fuktare på den..
 
Tack och hej för i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0