Det var denna dag

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är söndag den 200719
och det är ??? som har namnsdag.
 
Det är nu en fin söndagsmorgon och jag har sovit en stund, jag känner att det är en bra morgon med allt på plats och inga saker att oroa mig för. Jag skall nu ta mig samman och se till att få den finaste söndagen i dag. Det är bara att börja från ruta ett frukost, den skall sitta fint och vara en bra start för i dag. Ja så på med mjuk musik och allt vad det kan innebära. Jag hoppas att det blir bättre och bättre under dagens gång.
++
En sväng ner till Linus för att hålla Linus sällskap, det är dock en viss trötthet hos han i dag. Men vi gör ändå den bästa dagen till han. Det är viktigt för Linus att känna kärlek och omvårdnad. Vi fikar och snackar jag och Camilla. Thomas är på ett ärende men kommer snart hem, vi tar en sallad och ser till att Linus också får lite mat i magen.
 
Ari kommer förbi, han har promenerat till Brinken, så bra gjort av han. Han tar lite dricka och även en kopp kaffe. Så då är hem teamet på plats och vi skall fixa med det vanliga och även fixa sängen när han ändå är uppe.
 
Så spelar SSK med Linus, det är fantastiskt att se vad dom lägger ner jobb, vilka fina människor. Det är två stycken i dag och dom är så bra. Mot föräldrar och barn. Det gör livet mycket bra för Linus. Dom skall ha massa stjärnor. Hoppas dom förstår vad dom är viktiga i denna process.
++ 
Det blir daga för mig att åka hem, skall äta med Ari. Skall göra lite annat också, Juhani skall hämtas och det är ju bra. Han har inget SL- kort, vilken slarver. Jag hoppas att han skall fixa detta med körkort, han behöver det för att jobba kvar och bo så långt bort.
 
Då så är i Jordbro och så sitter han där, min son, hej länge sen. Är det bra? Han säger ja och det är nu lite så där vad säger man? Trist att semestern är slut. Ja det blir så till slut men det är ju bara kul att ha haft och njutning av den.
 
Vi är hemma igen och jag skall kolla på TV, Marie Wärn.
Så tack för det. God natt.
 
 
God natt Tack för i dag. 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0