En tuff dag

 

 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är söndag den 200712
och det är Herman & Hermine som har namnsdag.
 
Det är nu en söndag och jag skall tala om att jag har en solig dag och jag har 17 + så det är ju bra, lite moln och det är ju bra. Men det är också en ny dag men Linus och mina känslor som bara bubblar. Vad blir det i dag? Vad skall ske? Hur mår han? Vad gör jag? Allt på en och samma gång.
 
Det blir te och lite snack om natten och sen kommer hem teamet, mediciner. Jag och Millan sitter och snackar lite. Hon måste få ur sig allt så det blir lättare för henne. Det blev nål byte vilket är jobbigt för han och det är en sov stund sen. 
 
Vi får ett besök av Thomas mamma, vi fikar hon och jag, Camilla har somnat med Linus. Efter två kommer Pillan och Stefan, Lena åker hem och vi fikar. Thomas och Stefan snackar golf, teknik och fikar. Jag, Pilla och Camilla har en liten trevlig stund. Nu är det Pillans tid med Linus.
 
Joline ringer och jag snackar med henne, hon mår bra och berätta om lilla kycklingen. Hon är så go denna lilla dam, älskar henne så mycket. Så skall man hjälpa till med vändning av killen och så lite annat. Det är små saker hela dagarna, Thomas och Camilla kan ligga och vila när jag är där för då har jag koll. Det blir 10 minuter här och där, det måste dom för att orka natten.
 
Det är nu dags att åka hem, jag skall fixa mat och så hämta Juhani från Jordbro. Kvällen är ett faktum, det skall bli skönt att lägga sig tror jag. Har pratat med Pia i dag också, hon träffar sina barnbarn, härligt för henne.
 
Nu skall jag sova.
 
 
God natt Tack för i dag.
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0