Familjen

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är onsdag den 200729
och det är Olof som har namnsdag.
 
Skall försöka få i hopp en dag, det är hårt men det skall gå hoppas jag. Jag skall börja med att a mig till duschen och sen lite frukost tror jag, man måste äta för att orka har jag hört. Då är det bara att köra. Hoppas på en vacker dag och en minnes dag med massa fina minnen för Linus.
 
Ja då så ner till min dotter, hon skall ha lite stöd i denna tuffa dag, kan ta en promenad. Fika ut på terrassen. Bara ha en fin dag. Jag hoppas på det och hoppas på det bästa. Frukosten avklarad och nu kan jag köra till centrum och här kan vi allt fixa lite saker.
 
Då kan man köra vidare till  Thomas och Camilla. Det blir att hänga här och stötta dom. Nu kommer ju alla känslor på en och samma gång.
 
Ari dyker upp på kvällen och vi ärter lite mat. Jag är trött och helt slut. Dags att ta sig hem och sova. Somnar nog på en gång.
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0