Min Linus

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
Vecka 28, dag 188 på året.
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är måndag den 200706
och det är Esaias & Jessika som har namnsdag.
 
Då skall jag starta en måndag och en helt ny vecka. Jag kommer att vara med Linus, det är nu ett måste för mitt hjärtas skull. Jag skall ta lite frukost och njuta av den Det blir en lugn start och fin stund. Jag mår ganska bra, men känner sig alert  och kan nu ta sig till Brinken.
 
Det är bara att rulla ner och se till att man är med om vad som händer. Jag tror det var många här i dag.  Hemteamet är på plats och Linus prat kompis som han själv har nämnt henne som. Jag sätter mig med Linus och talar om att jag är här. Det är viktigt att han får höra det. Jag ger honom så mycket kärlek jag bara kan, och lite till. Han förtjänar allas kärlek, den fina killen. Han är så oskyldig och han är bara ett barn.
 
Nå ja här sitter vi nu och Thomas är helt slut, Camilla går på högvarv och jag kan inget göra. Så grymt, så elakt det kan vara. Jag hoppas det är det enda just nu och många år framåt, det räcker nu. Jag skall fixa kaffe och te för att få Camilla att somna, det går inte hon är uppe och far runt. Hon gör samma sak tre gånger. Mitt kära barn, stopp, lugn, sätt dig NU. 
 
 
Linus nalle plocter,  Sover skönt med kompis
 
Slangar hit och dit massa mediciner.
 
Ja det blir lite kaffe och det blir lite bulla. Annelie kommer över och hon berättar för Thomas vad som händer med deras planering. Jag tror att det är så illa med Thomas att han inte kommer orka, fina Thomas. Jag och Camilla pratar lite med varann och fixar för Linus. Han skall ha det bekvämt och han skall ha  det bra. 
 
Anneli kommer med lunch som hon har fixat, det är spagetti och köttfärssås. Super gott, vi äter och snackar. Det är bara att njuta av Annelies goda mat. Nu så blir det kaffe och det blir go fika, Annelie har köpt mandelkubb, Camilla älskar dom, så gott. Vi sitter och småpratar ocm allt möjligt. Nu skall Annelie till sin mamma, hon skall avsluta planeringen. 
 
Nu väntar vi på läkaren som skall komma, det kommer till slut och mediciner skall ändras.Det blir många timmar och det känns inte så kul, men jag står vid deras sida, ALLTID. Ja det är då hemresa och en dusch som väntar. Krypa ner i sängen och sen bara vara och sova.
 
Innan dess prata jag med Pilla om i morgon och även Pia vad som händer. Helt galet.
Världen är smått galen.
 
 
God natt Tack för i dag. 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0