Ny vecka, ny dag

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
Vecka 30, dag202 på året.
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är måndag den 200720
och det är Margareta & Greta som har namnsdag.
 
Det är bara att ta tjuren vid hornen och göra det tråkiga, tvätta. Jag har 07,00 för att inte låsa upp mig hela dagen. Jag skall först och främst se till att få det fixat så jag kan bara njuta av resten av dagen. Halva frukosten är klar så då kan jag bara börja med att ta tvätten och ramla ner i tvättstugan.
 
Jag skall inte ta så hårt på detta men det är så tråkigt, fy attan. Det borde inte vara tråkigt, men det är det. Ja ja nu är man mitt i det. Gör det klart och så kan resten av dagen rulla på. Går ju fort ändå, Inte så svårt kanske.
 
Andra delen av min frukost. Det är ju bara att njuta av den och skön mjuk musik. Andas in, andas ut, upprepa ett par gånger. Känn harmonin i din kropp, så bra så lugnt. Härligt då är man ett med själen. Min dag rullar på och jag är inte alls stressad eller på något sätt irriterad. Underbart.
 
Det är en dag med Juhani och Linus, vi far först och handlar, sen är det ju bara att vara med super krigaren som slåss varje dag.  FUCK CANCER ! Jag lider så med ett barn som är så sjuk av detta skit, jävla sjukdom.
 
Det blir fika med Pernilla, Stefan, Thomas; Camilla och jag. Teamet är här och hjälper lite med honom. Lite måndags krångel är det och det är ju en massa jobb då. Men allt löser sig och då kör dom. Men som tur är kan man få sig ett gott skratt i bland och då känns allt bra.
 
Jag och Juhani tar en shopping tur till Willys och fixar så det finns go saker att äta hemma. Jag skall tydligen få fin besök i morgon, hur kul är inte det? Jag hoppas att det blir massa bra minutrar och dagar, längtar.
 
Då så middag och en skön kväll, det blir super nice.
 
 
God natt Tack för i dag. 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0