Tack flickor

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är söndag den 200726
och det är Jespåer & Jasmine som har namnsdag.
 
Jag är uppe och skall se morgonen komma, det är ju så skön morgon med massa sol och en stressad kille. Det är sjukt vad han inte kan ta tiden mer allvarligt. Han går upp som jag lite tidigare för att hinna äta i lungn och ro. Han sackar efter då och sen skall man på toa i 45 minuter och sen, och sen och sen.
 
Ja han kom i väg och då är han i taket, ha ha ha. Ungar, dom lär sig inte att ta det lungt. Jag hoppas att det blir så mycket bättre för han sen. För att planera en ej stressig morgon är så viktig. Jag har ju bara sagt det miljoner med gånger till alla barn. Stressa inte på morgonen, det är inte värt det. 
 
Hoppas det går in i huvudet någon gång, hahaha. Ja nu har jag i alla fall en skön morgon och har njutning av min frukost och nu skall jag ställa mig i en mjuk och skön dusch. Återkommer senare med resten av min dag. Nu kan man alltid hämta kaffe, te, dricka eller ja vatten (är ju också dricka bart). En paus blir det ju.
 
Lunch med flickorna och massa kärlek det känns bara bra och hjärtat fylls av glädje. Ja sen skall dom hemåt. Jag tar mig till Linus för att vara nära han. det är viktigt , jag vet inte för hur länge han är med mig. Jag kan bara känna att jag är så ledsen och så krossad av denna hårda kamp. Han är en av de finaste superhjältarna som jag har.
 
Det blir också middag m,ed familjen, Pilla kommer över och det är ju bara att ha det så bra det går, jag skall sova kvar det är bäst så i dag. Jag vill bara ha en skön stund så mycket jag kan. Det är inget jag kan hämta hem senare.
 
Teamet kommer vid 24 tiden och skall då fixa med. Det är jobbigt att se mängden han skall ha, det är jobbigt att se hur han tynar bort, det är jobbigt att veta att man inget kan göra.
 
 
God natt Tack för i dag.
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0