Träffa Jerry

 

 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är lördag den 200718
och det är Fredrik och Fritz som har namnsdag.
 
Det är nu en lördag på almanackan och det är helg med sol och 28 grader, klockan är visserligen 9,30 men hela min morgon procidur är klar så jag har startat dagen och det känns skönt allt är klart och vi, jag och Ari väntar på att vår son Jerry skall komma. Hoppas det inte blir så sent bara.
 
Det är en njutningsfull morgon med allt vad det innebär, hoppas resten av dagen blir så också. Jag skall nu se till att njuta av skön musik och trevligt sällskap.Dagen ramlar på och jag beslutar mig för att åka ner till Brinken och se hur läget är, Jerry är där och det blir lättare att ses där, han skall ju vidare. Nu är vi samlade och jag kan lätt säga att jag har en fin dag framför mig.
 
 
 
Jerry och barnen kör vidare och jag skall nu se till att få en lätt lunch, typ en korv som är klar, ost och bacon blev det. Så nu kan jag och Milla sitta med Linus som är vaken och vill ha något att äta, så då kan man sitta med han och föra ett samtal, det är så lugnt och skönt. Tiden ramlar förbi, det är så jobbigt att inte kunna göra alla de saker Linus gillar, inget funkar, han vill så mycket men det funkar inte.
 
Jag har samtalat med Joline i dag och hon berättar att dom skall ut och köra  4 -hjulring. Så kul det är ju så kul, jag har kört den och det är skit kul. Ha en fin dag med familjen älskling. Älskar dig.
 
Thomas har fixat Bee i garaget med Ari, så nu skall vi bara byta olja och tändstift. Tur att jag har en meckar kille i min närhet, guld värd Thomas, det är du. Jag har ju min man och sonen i Ärla, men det är inte så att man kan svänga förbi på en kafferast. Så har dom eget att pyssla med, Det har ju Thomas också men han är snäll och fixar svärmors bekymmer.
 
 
Vi skall också fixa en härlig middag med Pernilla, Stefan, Ari, Camilla och Thomas. Det är en sen middag men vi sitter ute och det är skönt. Linus har också ätit och är nu trött och skall sova. Vi sitter och snackar och det är trevligt runt bordet, vi har en hel del roliga saker att berätta, stämningen är på topp.
 
Det blir en sen kväll och vi skall så småningom om dra oss tillbaka.
  
 
God natt Tack för i dag.
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0