Alla instanser på en gång

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
2003034
 
 
GRATTIS 
 
Adrian & Adriana
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag
och det är en
regnig d´morgon. Hoppas
min man inte har det blött på sitt jobb.
Det är alltid så jobbigt att jobba i regn. Nå ja
jag skall Ta tag i min dag och göra den bäst i dag.
Men jag skall nog starta med den bästa frukosten till mig
först, Ljus är tänt, musik är på och andningen är klar. Min frukost
är ett faktum.
 
Njuter en stund för att sen ta och läsa lite nyheter. Det börjar
ju nu dra i hopp sig för val i USA, så det kan bli spännande.
Kandidater skall väljas, vem skall peta bort Trump?
Det är så tråkigt att han sitter , en pajas i
toppen, vilket skämt. Nu hoppas
jag att han kommer bort
från sitt ämbete.
 
Då var
det dags att åka
mot Brinken. Det är lite
stresspåslag där. Det blev en
akuttid reumatologen, så det är först
Huddinge provtagning, nu blev det både Linus
och Camilla. Sen var det COOP och apoteket,
beställa medicin.
 
 
KS Huddinge         Linus vrålåk.
 
Linus var ju så duktig med blodtagningen, det blev
inget stick i fingret det blev två rör och en nål i
armen. Nu är det ju då McDonald's, han
behöver lite mat. Sen till Brinken
för att ta en te och kaffe.
Camilla fick sen
åka själv till
sjukan.
 
Linus
behöver sova,
jag är kvar med han så
det går bra. Camilla kommer
hem och det var en super bra läkare,
och han gav Camilla två rediga kortison sprutor.
En i ryggen och en i höften. Jag lovar hon har ont.
Hon ligger på soffan och jag och Linus försöker ta hand
om henne.
Soff häng
++ 
Nå väl snart kommer Thomas hem så jag lämnar Brinken.
Jag skall hemåt, så jag tackar för mig och för i dag.
Hemma finna min man och det är ju trevligt.
Vi skall göra en fin kväll och ta det
lugnt. Klockan tickar på och
så är jag på väg i
säng.
 
Snackar
med Pia då hon
åker från jobbet. Det ar
ju skönt att ha någon att snacka
med. Hon har haft en bra kväll och det
känns okej, vi beslutar att ses i morgon så blir det
god natt och hej så länge.
 
Då tar jag och fixar mig in för natten.
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0