Då är denna dag klar

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200303
 
 
GRATTIS 
 
Gunvor & Gnborg
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Set, trött
och allt där i mellan,
Ja jag är seg Hugo, anledningen
läste du i går, så nu skall jag bara återhämta
mig så jag kan ta tag i dagen. Jag börjar med en god
frukost. Njuter av den en stund, jag återkommer. Tack för det.
 
 
Det är nu dags att se till att dagen kommer i gång,
även fast jag är seg. Det tar emot och jag
får kämpa för att göra något. Det är 
inte kul någon stans. Jag 
känner mig så trasig,
så trött. Men 
nu kör
jag.
 
Ingen
vatten gympa i dag,
det fungerar inte, så ner till min
dotter och slappa på hennes soffa. Linus
är trött i dag.Så man hänger på soffan och kollar film.
Pokemon så klart, Linus somnar mitt i filmen och sover en timma.
 
Det är så bra för honom att vila och sova, helt okej så då
kam man göra små saker med han . När han är
vaken. Det är roligare när han orkar mer.
Så jag tar en kort sväng till
Flempan. Träffar min
yngsta svärdotter.
 
 
Vi filar,
går sedan och
möter Juhani, han är
klar med röntgen. och nu skall
läkaren kolla alla svaren och sen får vi
veta. Ja då tar jag mig hem igen och handlar lite.
Willys är närmast. Det blir sen ner till Brinken, nu skall jag
och Linus hänga själva, så det är bara att göra det mysigt,
föräldrarna skall på möte.
 
Vi hänger och har det hur bra som helst. Han frågar efter mamma 
och undrar när hon kommer hem, och är alltid en smula
orolig för henne, vill att hon skall vara vid hans
sida. Så kommer dom då, vilken lättnad.
Han kan nu slappna av och
vips blir han så trött.
 
 
Jag åker
hem, tack för i
dag killen. Puss, älskar
dig. Han skall nu få sova, det är bra.
Jag tar mig hem med hjälp av Bee som är mig
trogen, fina Bee. Jag skall bara ser till att få till tillhörighet
märket på grillen. Så blir han glad.
 
Kommer upp och det är lite sent med medicin skall tas,
kvällen skall avslutas, tar ett samtal med Pia och
så är man sen färdig för sängen och
nyhets kollen. Tar lite te för
att sen somna.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0