Däck byte på Bee.

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200321
 
 
GRATTIS 
 
Bengt
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej 
då skall jag
ta hand om denna dag,
Det blir ju då frukost först, det 
är ju så skönt att känna en skön morgon 
känsla, manen har stekt ett ägg till mig. Det
är kärlek , han är omtänksam och super
bäst.
 
Då skall jag njuta av en god frukost, med allt vad det
innebär. Jag skall nu se på lite film så jag åter
kommer om ett tag. Ta väl hand om
dig en lördagsmorgon som
denna.
 
Ja
jag och Ari
sätter på en film, det
blir sista filmen om Star Wars.
Jag har sätt den men inte min man.
Så nu ser vi den. Lite te skall jag ha till den.
 
Så den var lika bra nu som när jag såg den med Thomas.
Jag var så glad att några gamla skådisar kom med Leia.
Luuk, Han Solo och så chewbacca förstås. En
super bra film. Älskar den. Nu skall vi
ta lite lunch och då är det 
lite ris med kebab.
Gott.
 
Vi
skall byta
däck på Bee och
det blir ju då att fara ner
till garaget. Det är ingen här nu
så vi är själva. Dock inte så länge, det är
tre av killarna som kom i tur och ordning, finnarna
kom sist och stanna efter att jag åkte. Jag åker till macken
lägger i lite luft i däcken.
 
Hemma och skall just softa i soffan och kolla TV när min man ringer,
lite grinig kan man säga, hans nycklar ligger i jackan i min bil.
Ja ha du varför skriker du på mig ? Jag får väl komma
ner då. Det tar så där 10 minuter dit om alla
lysen är snälla. Så lämnar över jackan,
ler och så åker jag hem.
Det var väl inte
så farligt.
 
Det
finns värre
saker att bli arg på
än en jacka som ligger i min bil.
Gubbe lilla ta dig samman och låt det bara
rinna av dig. Så vi ses hemma senare när du lämnat
travet. Då så jag hoppas vi kan återgå till en lugn dag trotts att du
fick byta däcken på Bee.
 
Så skall han nu titta på trav,  medans han spelar på datorn.
Det är ju bra det, så vill du ha kaffe älskling? Jag fixar
till dig. Det lättar på hans humör lite, kaffe alltså.
Vi har en bra eftermiddag och en trevlig
kväll. Min man lagar mat och vi
kollar film, men han somnade
och jag väcker honom
efter filmen,
 
Vi
Gör natt,
eller jag gör det.
Min man sätter sig och
spelar ett tag. Det är väl okej
kan jag tycka.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0